تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۹
هادی ساعی گفت: سیستان و بلوچستان ظرفیت و شرایط برگزاری روایدهای مهم ملی و بین‌المللی در رشته تکواندو را دارد و فدراسیون حمایت کامل خواهد کرد.
حمایت فدراسیون تکنواندو از استعدادهای سیستان و بلوچستان/ ورزشکاران این استان در تورنمنت های مهم حرف برای گفتن دارند
به گزارش عصرهامون، هادی ساعی؛ رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران در مجمع سالیانه هیات تکواندو استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: در مسابقات ادوار گذشته سیستان و بلوچستان ثابت کرده است که استعدادهای بسیار نابی دارد که لیاقت حضور در تیم ملی و حتی مسابقات بین المللی را دارند.
 
وی ادامه داد: ورزشکاران با ظرفیت و با استعداد تکواندو این استان همیشه در تورنمنت‌های مهم حرف برای گفتن دارند.
 
ساعی تصریح کرد: فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران در طرح زکات خود در راستای حمایت و توسعه رشته تکواندو در سیستان و بلوچستان تجهیزات و البسه ورزشی به ورزشکاران این استان اهدا کرده است.
 
وی افزود: فدراسیون تلاش خواهد کرد تا با برنامه‌ریزی هیئت استان سیستان و بلوچستان، دوره های دانش افزایی مربیان و داوران و همچنین دوره های استعدادیابی با توجه به ظرفیت منطقه برگزار تا بهترین ها کشف و به عنوان قهرمان آینده تیم ملی معرفی شوند.
 
اعزام ورزشکاران و مربیان به اردوهای تیم ملی تکواندو، دانش افزایی و مهارت های ویژه را کسب می کنند

ادهم کرد، مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان گفت: فدراسیون تکواندو در خصوص برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای ورزشکاران، مربیان و داوران این رشته در استان قول مساعدت داده و همچنین با توجه به پتانسیل و ورزشکاران مستعد این رشته در آینده قهرمانان بیشتری به عضویت تیم ملی اضافه خواهند شد.
 
وی افزود: با توجه به کمبود تجهیزات تکواندو در استان، فدراسیون تجهیزات ویژه برای شهرستان های سراسر استان سیستان و بلوچستان پیش بینی کند.
 
مدیرکل ورزش وجوانان تصریح کرد: اعزام ورزشکاران و مربیان به اردوهای تیم ملی تکواندو با هزینه فدراسیون جهت کسب دانش افزایی و مهارت های ویژه این رشته در کنار بزرگان کشور کمک بسزایی به استان خواهد کرد.
 
وی ادامه داد: برگزاری مسابقات مختلف تکواندو در استان فرصت طلایی است تا ورزشکاران مستعد و نخبه این استان در کنار قهرمانان بزرگ ایران قرار بگیرند و تجربه های ناب کسب کنند.
 
روحیه و منش پهلوانی برای ورزشکاران ماندگار است

رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران در ادامه سفر به سیستان و بلوچستان با معاون سیاسی و اجتماعی استانداری دیدار کرد و رحمدل بامری گفت: مدال و عناوین قهرمانی در گذر زمان فراموش می شود ولی روحیه و منش پهلوانی برای ورزشکاران واقعی همچون شما ماندگار است.
 
وی افزود: حضور مسئولین عالی رتبه ورزش کشور و روسای فدراسیون های مختلف در کمترین زمان به سیستان و بلوچستان نشان از برنامه های توسعه آفرینی و عملکرد موفق اداره کل ورزش و جوانان می باشد.
 
وی ادامه داد: به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین مختلف بین المللی توسط هادی ساعی مایه افتخار و غرور هر ایرانی بوده است.
 
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری گفت: هادی ساعی همچنین گذشته که در میادین بین‌المللی قهرمان بوده امروز نیز در صحنه های مدیریتی، اجتماعی و امور خیرخواهانه به نوعی قهرمانی می کند.
 
وی با بیان اینکه استعدادها و ظرفیت‌های نهفته در سیستان و بلوچستان بی شمار است تصریح کرد: توزیع عادلانه اعتبارات و زیرساخت های ورزشی با توجه به استعدادهای بالقوه سیستان و بلوچستان مهم ترین مطالبه مسیولین و مردم است و باید تلاش کنیم این استعدادها به عرصه قهرمانی برسند.
 
بامری گفت: سرمایه گذاری در عرصه ورزش هم قهرمانی و هم عمرانی، تاثیر مستقیم بر حوزه های فرهنگی، اجتماعی، سلامت و به ویژه گردشگری خواهد داشت.
 
حمایت فدراسیون از استعدادهای تکواندوی سیستان و بلوچستان

هادی ساعی، رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران دراین دیدار گفت: فدراسیون حمایت همه جانبه از استعدادهای تکواندو سیستان و بلوچستان هم در بخش بانوان و هم آقایان خواهد داشت.
 
وی ادامه داد: در سال گذشته با طرح زکات خود در راستای حمایت و توسعه رشته تکواندو در سیستان و بلوچستان تجهیزات و البسه ورزشی به ورزشکاران این استان اهدا کرده است.
 
رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: فدراسیون تلاش خواهد کرد تا با برنامه‌ریزی هیئت استان سیستان و بلوچستان، دوره های دانش افزایی مربیان و داوران و همچنین دوره های استعدادیابی با توجه به ظرفیت منطقه برگزار تا بهترین ها کشف و به عنوان قهرمان آینده تیم ملی معرفی شوند.
 
انتهای پیام/
  https://asrehamoon.ir/vdca6an6u49ny01.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما