تاریخ انتشار :شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۲
خلیل عوض زاده مدیرعامل توزیع برق سیستان و بلوچستان گفت: خاموشی شبکه برق روستای چاه محمد دلگان ناشی از حوادث طبیعی بوده است که پرسنل امور برق این شهرستان با مراجعه به مناطق آسیب دیده نسبت به پایداری شبکه برق این مناطق اقدام کردند.
علت قطعی برق دلگان طوفان و عدم دسترسی به شبکه ارتباطی بود/ شرکت برق به محض اطلاع نسبت به رفع مشکل اقدام کرد
به گزارش عصرهامون، در پی انتشار گزارشی با عنوان " ۵۰ درجه دمای هوا و ۲۰ ساعت قطعی برق" مبنی بر قطعی مکرر برق در روستاهای شهرستان دلگان؛ در تماسی که خلیل عوض زاده مدیرعامل توزیع برق سیستان و بلوچستان داشت، وی با بیان اینکه خاموشی شبکه برق روستای چاه محمد دلگان ناشی از حوادث طبیعی بوده است، گفت: با توجه به وزش باد شدید هفته گذشته در شهرستان دلگان که باعث خسارت به شبکه توزیع برق این منطقه شد، بخشی از مناطق شهری و روستایی دلگان دچار خاموشی موقتی شدند که پرسنل امور برق این شهرستان با مراجعه به مناطق آسیب دیده نسبت به پایداری شبکه برق این مناطق اقدام کردند.

وی ادامه داد: روستای چاه محمد بخش جلگه شهرستان دلگان یکی از روستاهای دچار خسارت شبکه برق بوده که متاسفانه به دلیل عدم دسترسی به شبکه مخابراتی امکان برقراری تماس با سامانه ۱۲۱ مرکز اتفاقات و اعلام خاموشی روستای مذکور را نداشته است.

عوض زاده بیان کرد: پرسنل امور برق دلگان طی بازدید میدانی از مناطق آسیب دیده متوجه این موضوع شده و با تعویض ترانس آسیب دیده ناشی از بحران این روستا نسبت به پایداری شبکه برق آن اقدام می‌کنند و این موضوع هیچ ارتباطی با محدودیت بار توزیع برق ندارد.

این مسئول  با اشاره به صحبت های یکی از شهروندان دلگان مبنی بر افت ولتاژ شبکه برق روستای آذر آباد بخش جلگه شهرستان دلگان اضافه کرد: متاسفانه بخشی از این اتفاق مرتبط با استفاده غیر مجاز از شبکه برق است؛ انشعاباتی که ضمن افت ولتاژ شبکه برق باعث خسارت به شبکه توزیع این شهرستان شده است.

مدیرعامل توزیع برق سیستان و بلوچستان افزود:ضمن این موضوع، پروژه توسعه شبکه برق روستا آذر آباد در نظر گرفته شده و در حال حاضر پیمانکار مشخص و ظرف یک ماه آینده پروژه به اتمام خواهد رسید.

وی گفت: پروژه جابه‌جایی بوستر و تقویت خط ۲۰ این منطقه نیز در حال انجام است.

وی با اشاره به خسارات به لوازم برقی مشترکان ناشی از افت ولتاژ شبکه برق ، ادامه داد: لازم به ذکر است، شهروندان گرامی سیستان و بلوچستانی در صورت بروز هرگونه خسارت ناشی از افت ولتاژ شبکه در خواست خسارت خود را از طریق سامانه بیمه توانیر به آدرس bime.tavanir.org.ir ثبت و پیگیری نمایند.

عوض زاده در ادامه خاطر نشان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان خود را از مردم و در کنار مردم می دانند و در جهت خدمت رسانی مطلوب به شهروندان این استان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام/
  https://www.asrehamoon.ir/vdchm6nzm23nkqd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

خسته نباشید پرسنل توانگر شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان دست مریزاد. در تمام ساعات شبانه روز با تمام قدرت در کنار مردم