کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تزریق امید به مردم روستاها با خدمت بی منت سپاه تداوم دارد؛

افتتاح پروژه های آبرسانی به روستاهای بخش دامن توسط قرارگاه شهید عملیاتی ایرانشهر

29 خرداد 1401 ساعت 16:17

روستا از بخش دامن شهرستان ایرانشهر با افتتاح پروژه جهاد آبرسانی به همت قرارگاه عملیاتی شهید معمار از آب آشامیدنی بهداشتی بهره مند خواهند شد.


به گزارش عصرهامون به نقل از  پهره، سردار اسکندر دانشمندی، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار شهرستان ایرانشهر،‌ سردارحسن زاده مسئول محرومیت زدایی نزسا، مسئول محرومیت زدایی قرارگاه قدس استان به همراه جمعی از مسئولین و مدیران ادارات ذیربط از مجتمع آبرسانی روستای دامن شهرستان ایرانشهر، بازدید به عمل آوردند.
  پروژه جهاد آبرسانی مجتمع دامن شهرستان ایرانشهر تعداد ۳۱ روستا را تحت پوشش قرار می دهد و آب این منطقه از ۴ حلقه چاه تامین می شود و تعداد مخازن در نظر گرفته شده ۱۱ باب مخزن بتنی زمینی است.

در این بازدید سردار اسکندر دانشمندی،  فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار شهرستان ایرانشهر به ضرورت اصلاح و بهسازی سیستم آب رسانی و بهبود کیفیت آب شرب این مجتمع تاکید و از دست اندرکاران ذیربط خواست این موضوع را به صورت جدی پیگیری و عملیاتی کنند.

وی با اشاره بر لزوم در نظر گرفتن اهمیت آب رسانی به مردم و خدمت مطلوب، افزود: کلیه مسئولین ذیربط باید بر اهمیت آب رسانی واقف بوده و با مشارکتی جمعی و بهره از تمام ظرفیت ها سعی در پیشگیری و حل مشکلات موجود کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: سپاه همیشه در کنار مردم بوده و در حساس‌ترین زمان ممکن خدمت رسانی های خوبی برای مردم انجام داده و امیدواریم با همکاری مسئولین کار بزرگ آبرسانی به روستاها به انجام برسد و مردم طعم‌ این کار بزرگ را بچشند.
 
وی اضافه کرد: در این بازدید بر مدیریت و رفع موانع برای سرعت بهتر و پیشرفت کار تاکید و وقت ویژه‌ای برای اجرای این پروژه مهم در نظر داشته باشند تا بتوانیم هر چه زودتر تامین آب روستاها را در جهت رفع دغدغه‌های مردم به سرانجام برسانیم.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برنامه ریزی دقیق یکی از مهمترین نکاتی است که باید در اجرای پروژه مد نظر قرار داد و در نظر گرفتن زمان اجرا و تحویل آن باید دقت کافی داشت و مطابق برنامه عمل کرد.
گفتنی است؛ در این بازدید از محرومیت زدایی قرارگاه عملیاتی شهید معمار شهرستان ایرانشهر تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 148781

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/148781/افتتاح-پروژه-های-آبرسانی-روستاهای-بخش-دامن-توسط-قرارگاه-شهید-عملیاتی-ایرانشهر

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir