تاریخ انتشار :جمعه ۳ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۹
علیرضا میربهاءالدین، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از ارسال محموله امدادی بشردوستانه هلال‌احمر ایران به مقصد افغانستان برای کمک به زلزله‌زدگان این کشور از پایانه مرزی میلک خبر داد.
ارسال محموله اهدایی کمک های بشر دوستانه جمعیت هلال احمر ایران به افغانستان
علیرضا میربهاءالدین، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: با توجه به خسارات سنگین به جامانده از زلزله در شهر خوست افغانستان، محموله کمک های بشر دوستانه جمعیت هلال احمر از طریق پایانه مرزی میلک به این کشور ارسال شد.

وی ادامه داد: محموله امدادی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران شامل ۶۰۰ دستگاه چادر امدادی و هزار و ۲۰۰ تخته موکت و هزار بسته غذایی به وزن ۳۹ تن و ۲۰۰ کیلو گرم و ارزش ریالی ۳۶ میلیارد ریال است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تصریح کرد: همچنین مقدار چهار تن و ۷۲۵ کیلوگرم خرمای اهدایی خیرین صبح امروز جمعه مورخ ۳ تیرماه توسط سه دستگاه تریلی به مقصد مناطق زلزله زده افغانستان از پایانه مرزی میلک ارسال شد.

وی گفت: با وقوع زلزله در افغانستان، سیستان و بلوچستان نیز در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفت و چند شهر مرزی منجمله، هیرمند زهک، زابل، هامون و نیمروز به صورت ویژه آماده امدادرسانی در صورت وقوع حوادث احتمالی قرار گرفتند.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcgn79qxak9ty4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما