کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در ادامه قطعی های مکرر آب در شهرهای سیستان وبلوچستان؛

تنگنای بی آبی به ایرانشهر رسید/ مدیر امور آبفا: مشکلات افت فشار آب به زودی رفع می شود

4 تير 1401 ساعت 7:26

اهالی خیابان شهید مالکی ایرانشهر مدتی است با افت و قطع مکرر آب در این شهرستان مواجه هستند و از عدم پیگیری، بی‌توجهی مسئولین ذیربط گلایه‌ مند هستند.


به گزارش عصرهامون به نقل از پهره؛ مدتی است که قطعی و افت های مکرر آب در برخی مناطق شهرستان ایرانشهر باعث ایجاد معضلات مختلف برای عموم مردم شده است.

بیان نارضایتی‌ها و گلایه مندی مردم حکایت از کمبود شدید و قطعی آب دارد به گونه‌ای که در برخی از محله ها شهروندان با افت شدید فشار آب مواجه هستند.

زندگی بدون آب بسیار سخت است، مسئولان اهتمام جدی داشته باشند

در این راستا محمد براهویی، یکی از شهروندان ایرانشهری در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: با توجه به این که در بسیاری از انجام امورات خانه داری و زندگی آب یکی از ضروریات بوده که باید در هر مکان وجود داشته باشد.

وی افزود: افت فشار آب و کمبود آن در فصل گرم تابستان امسال هم مجدد مشکلات عدیده ای در زندگی شهروندان ایرانشهری ایجاد کرده است.

این شهروند ایرانشهری تصریح کرد: از مسئولان انتظار داریم خود را به جای فردی بگذارند که ساعت ۱۴ برای استراحت به منزل خود مراجعه می کند و در این تابستان گرم با نبود آب مواجه می شود و آیا خود آن ها می توانند این شرایط را تحمل کنند.

تنها راه حل مشکل افت فشار آب افزایش قدرت پمپ چاه شماره ۹ است

در این راستا محمدرضا کلکی، مدیر امور آبفای ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: با توجه به شروع فصل تابستان و افزایش میزان مصرف آب شرب، بخشی از کوچه های خیابان شهید مالکی دارای افت فشار بودند که پس از بررسی فنی مشاهده شده که تنها راه حل مشکل افزایش قدرت پمپ چاه شماره ۹ است.

وی افزود: مهندسی مجدد و افزایش قدرت پمپ در این منطقه مورد نظر در دستور کار قرار گرفته است.

مشکلات افت فشار آب به زودی رفع می شود

این مقام مسئول تصریح کرد: با پیگیرهای لازم که انجام گرفته پمپ به زودی به شهرستان ایرانشهر ارسال می شود و مشکل افت فشار برای همیشه حل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: از کوچه ها و معابر های خیابان شهید مالکی بازدید صورت گرفته است که به شهروندان عزیز تاکید می شود بدهی و آب بهاء را به موقع پرداخت کنند که در حقیقت با انجام این کار ما را در ارائه هر چه بهتر خدمات بیش از پیش یاری می کنند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 148954

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/148954/تنگنای-بی-آبی-ایرانشهر-رسید-مدیر-امور-آبفا-مشکلات-افت-فشار-آب-زودی-رفع-می-شود

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir