ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> عصر هامون - تداوم بارش های رگباری در ارتفاعات جنوبی سیستان و بلوچستان - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل هواشناسی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

تداوم بارش های رگباری در ارتفاعات جنوبی سیستان و بلوچستان

4 تير 1401 ساعت 12:47

محسن حیدری گفت: پیش بینی رگبار باران در ارتفاعات جنوبی سیستان و بلوچستان سبب صدور هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی استان شد.


به گزارش عصرهامون، محسن حیدری؛ مدیر کل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور اخطاریه سطح نارنجی بیان کرد: از بعدازظهر امروز تا دوشنبه شب احتمال رگبار موقتی و شدید باران، تگرگ، تند باد لحظه ای و رعدوبرق در ارتفاعات جنوبی سیستان و بلوچستان وجود دارد.

وی افزود: دریای عمان نیز از روز دوشنبه تا جمعه به سبب وزش بادهای شدید مواج خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان تصریح کرد: منطقه اثر این سامانه در سراوان، سیب سوران، مهرستان، نیکشهر، لاشار، سرباز، راسک، بمپور، ایرانشهر، دلگان، فنوج و ارتفاعات شمالی چابهار و کنارک است.

وی ادامه داد: از چرای دام و صعود به ارتفاعات، قرار گرفتن در حاشیه رودخانه های فصلی و پارک کردن خودرو در کنار درختان کهنسال پرهیز شود.

حیدری گفت: به علت مواج بودن دریا در روزهای یاد شده و احتمال غرق شدن شناورهای صیادی و تفریحی کوچک، آسیب به تورها و قفس های صیادی بالاست و بهتر است سایر شناورها نیز با احتیاط تردد کنند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 148959

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/148959/تداوم-بارش-های-رگباری-ارتفاعات-جنوبی-سیستان-بلوچستان

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir