تاریخ انتشار :شنبه ۴ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۱
با حضور قائم مقام رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان؛

آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری سراوان انجام شد

اکبری قائم مقام دادگستری سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم گفت: قدردان اقدامات شایسته، ارزشمندو جهادی خاتمی رئیس دادگستری و همکارانش در سراوان هستیم.
آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری سراوان انجام شد
به گزارش عصر هامون به نقل از شستون، آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری سراوان با حضور قائم مقام رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان، امامان جمعه و جماعت، فرماندار سراوان و جمعی از مسئولین برگزار شد.
 
وی خطاب به رئیس پیشین دادگستری سراوان، افزود: این مراسم که با حضور حداکثری مسئولان شهرستان انجام شده مبین این است عملکردتان تایید شده و این نشاندهنده سربلندی شما است.
 
قائم مقام رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه پرسنل دستگاه قضا صادقانه خدمت می‌کنند، عنوان کرد: از خدمات ارزشمند رئیس دادگستری و همکارانشان در تحقق برنامه‌های قضایی و خدمت رسانی به مردم تشکر می‌کنیم.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان نیز در این مراسم بیان کرد: فعالیت در قوه قضاییه بسیار ارزشمند و مقدس است و این ارگان در مسیر رفع مشکلات مردم و احقاق حق تلاش های شایانی انجام داده است.
 
حجت الاسلام و المسلمین بامری با بیان اینکه قضاوت کار بسیار سختی است، بیان کرد: یقیناً قضاوت کار دشواری است و باید بسیار هوشیار عمل کرد که مبادا حق فردی پایمال شود.
 
 
در ادامه این مراسم مولوی ساداتی امام جمعه اهل سنت سراوان گفت: اهمیت قضا و قضاوت همین بس که هر فردی که می خواهد در این پست فعالیت کند باید دقیق و آگاه باشد تا مبادا حقوق افراد ضایع شود.
 
 
در پایان این مراسم سعید تجلیلی فرماندارسراوان با بیان اینکه سراوان یکی از شهرهای مرزی و بسیار مهم و خط مقدم جبهه استان سیستان و بلوچستان است، افزود: اگر دفاع مقدس را در نظر بگیریم که خط مقدم داشت، سراوان هم خط مقدم است.
 
وی ادامه داد: مرز بین ایران و پاکستان در سراوان است ۴۰۰ کیلومتر نوار مرزی داریم اگر تلاش شبانه روزی عزیزانمان در حوزه های انتظامی، قرارگاه شهید سجاد، مرزبانی، سپاه و دیگر ارگان های امنیتی نباشد قطعا امنیت را نخواهیم داشت.
 
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در قوه قضایی زحمات فراوانی انجام شده و با توجه به وسعت مرز و شهرستان سراوان پرونده‌هایی از شهرستان های اطراف گلشن، بم پشت، مهرگان با کمبود شدید نیرو مواجه هستیم اما با نیروی کم توانستند خدمات ارزنده ای را به مردم سراوان ارائه دهند.
 
تجلیلی با مهم شمردن کارقوه قضاییه، افزود: برخورد با هنجار شکنان و مخلان جامعه و کوتاه کردن دست مفسدین که به جان و مال مردم آسیب می‌زدند توسط قوه قضاییه صورت می گیرد که بسیار ارزشمند است.
 
لازم به ذکر است در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از خدمات ارزشمند خاتمی تقدیر و حجت الاسلام و المسلمین آذرکیش به عنوان سرپرست جدید دادگستری سراوان معرفی شد.
انتهای پیام/خ
https://www.asrehamoon.ir/vdcd9j0fjyt0on6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها