تاریخ انتشار :يکشنبه ۵ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۲۵
معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صنعت از اعلام طرح‌های فروش خودرو خارج از روند قرعه‌کشی به‌زودی خبر داد و گفت: مرحله دوم قرعه کشی خودرو در سامانه یکپارچه تیرماه برگزار می‌شود.
مرحله دوم قرعه کشی خودرو در سامانه یکپارچه تیرماه برگزار می‌شود

به گزارش عصر هامون به نقل از خبرگزاری تسنیم، معدن و تجارت، "منوچهر منطقی" افزود: در پی افزایش تولید خودروهای کامل در خودروسازان داخلی و افزایش عرضه خودرو در سال 1401 به میزان بیشتر از 200 درصد سال گذشته  و در پی مباحث مرتبط با اعلام اسامی برندگان نخستین مرحله تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، به دستور وزیر صمت مقرر شد به همه منتخبین که نامشان در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام شده است (اعم از منتخبان اصلی ‌و ذخیره) خودرو تخصیص داده شود.

وی گفت: در خصوص واگذاری خودرو به منتخبین فهرست ذخیره (رزرو) پس از اتمام مهلت ثبت‌نام منتخبین اصلی در روز 25 خرداد، اطلاع‌رسانی تکمیلی انجام خواهد شد.
اعلام طرح‌های فروش خارج از روند قرعه‌کشی به‌زودی
منطقی خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است که در پی استقبال هم میهمان عزیز از عرضه خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو و رضایت بیش از 90 درصدی مخاطبان از این شیوه واگذاری، روند واگذاری خودرو هم‌زمان با افزایش نرخ تولید خودروهای کامل تداوم خواهد یافت و دور بعدی در تخصیص نیز در تیرماه انجام می‌شود.
وی بیان‌ داشت: در خصوص طرح‌های فروشی که در همین دوره از قرعه‌کشی خارج‌شده‌اند، به‌زودی اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد شد.
انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcjooev8uqexhz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما