تاریخ انتشار :يکشنبه ۵ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۲
ادهم کرد از دعوت ورزشکاران مستعد سیستان و بلوچستانی به اردوهای تیم ملی پسران و دختران خبر داد.
ورزشکاران سیستان و بلوچستانی در راه تیم ملی/ از دعوت به تیم ملی کشتی فرنگی تا تیراندازی نوجوانان
ادهم کرد؛ مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: حمایت از ورزشکاران و استعدادهای جوان و نوجوان در رشته های مختلف ورزشی از رویکردهای اصلی اداره کل ورزش و جوانان استان است.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: امید آرامی، فرنگی کار سیستان و بلوچستان به هشتمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشور جهت حضور در رقابتهای جهانی صربستان دعوت شد.
 
وی ادامه داد: هشتمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای حضور در رقابت های جهانی صربستان، روزهای ۶ لغایت ۱۶ تیرماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.
 
کرد گفت: اسامی نفرات دعوت شده به این اردو در وزن ۵۵ کیلوگرم؛ پویا دادمرز از خوزستان، علی نوربخش از تهران و محمد حسینوند پناهی ازخوزستان و در وزن۶۰ کیلوگرم؛ مهدی محسن نژاد از خوزستان، امید آرامی از سیستان و بلوچستان،  پویا ناصرپور از خوزستان و امیررضا ده بزرگی از فارس هستند.
 
وی با اشاره به دعوت بانوی تیرانداز سیستان و بلوچستان به اردوی انتخابی تیم ملی نوجوانان اذعان کرد: این اردوی تمرینی و انتخابی تیم ملی نوجوانان و جوانان تیراندازی در بخش تپانچه از مورخ ۶ لغایت ۱۷ تیرماه در محل مجموعه ورزشی آزادی استان تهران برگزار می شود.
 
کدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: ایلین قلی زاده بانوی تیرانداز استان، قهرمان چندین دوره رقابت های کشوری به این مرحله اردوی تیم ملی دعوت شده است.

انتهای پیام/
  https://www.asrehamoon.ir/vdcdjj0f9yt0on6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما