کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نظارت ها جوابگو نیست؛

بهبود کیفیت نان، انتظاری که برآورده نشد/ فرماندار سراوان: با نانوايی های متخلف برخورد می کنيم

6 تير 1401 ساعت 8:27

کیفیت نان تولیدی برخی از نانوایی‌های شهرستان سراوان چندان مناسب نبوده و این امر نارضایتی شهروندان را به دنبال داشته است.


به گزارش عصرهامون به نقل از شستون، تهیه نان مرغوب و با کیفیت از مهمترین مطالبات و خواسته های مردمی است اما این روزها نان مردم سراوان در تنور بی کیفیتی می سوزد.
 
به عقیده برخی از مردم و خبازان علت اصلی بی کیفیتی نان در آرد تولیدی است، این امر باعث شده تا اهالی این شهرستان به کیفیت نان اعترض کنند، نانی که قوت غالب بوده و سال به سال با وجود آنکه گران تر می شود اما در ازای این گرانی کیفیت روز به روز کاهش می یابد.
 
برخی دیگر از شهروندان سراوان مدعی اند که خبازی ها با کاهش ساعت پخت، سهمیه آرد را به صورت آزاد به فروش می رسانند و از این طریق سود بیشتری عائدشان می شود که این امر نظارت بیشتر را بر کار خبازان می طلبد.
 
سعید تجلیلی، فرماندارسراوان در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: جلسه ای برای حل معضلات و مشکلات مربوط به خبازی ها برگزار و تصویب شد که سرپرست تمامی خبازی ها در هنگام پخت نان در نانوایی ها حضور داشته و به طور مستمر کیفیت نان را کنترل کنند.
 
وی افزود: کیفیت نان در تعدادی از خبازی ها ضعیف گزارش شده، از سوی دیگر کاهش ساعت پخت در برخی نانوایی ها گلایه هایی را به دنبال داشته که مقرر شد با متخلفین برخورد قانونی و قاطع صورت گیرد.
 
 این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به کمبود آرد در شهرستان و جمعیتی که در این منطقه زندگی می کنند، توانستیم بیش از ۱۰۰ تن آرد از ماه گذشته وارد شهرستان کنیم که از نوع صنفی درجه ۲ می باشد؛ این سهمیه در حال حاضر به تعدادی از نانوایی ها تزریق شده تا مشکلات مردم تا حدودی برطرف شود.
 
تجلیلی با بیان اینکه نانوایی های سطح شهر قوانین را رعایت نمی کنند، افزود: با توجه به کمبود میزان آرد و عدم رعایت ساعت پخت خبازی ها که نارضایتی مردم را به دنبال داشته است، تعدادی خبازی به شهراضافه خواهد شد تا مشکل مردم رفع شود.
 
فرماندار سراوان تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی خبازان مبنی بر فروش آرد باید مراتب را اطلاع داده تا در اسرع وقت با متخلفین برخورد قانونی صورت گیرد.
 
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 149008

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/149008/بهبود-کیفیت-نان-انتظاری-برآورده-نشد-فرماندار-سراوان-نانوايی-های-متخلف-برخورد-می-کنيم

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir