تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۸
وزیر فرهنگ در هفتصد و هفتاد و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور بر ضرورت ارتقای سطح کمی و کیفی برگزاری جشنواره بین المللی امام رضا (ع) تاکید کرد.
ارتقای کیفی وکمی برگزاری جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) ضروری است
به گزارش عصرهامون به نقل از  راه دانا؛ محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جدیدترین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور با پیش دستور گزارش فعالیت‌های فرهنگی دهه کرامت با تاکید بر بنیاد امام رضا (ع) در محل این‌وزارتخانه برگزار شد، گفت: اقدامات اخیر بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) برای برپایی باشکوه جشنواره امام رضا (ع) که چندی پیش آئین پایانی نوزدهمین دوره آن در مشهد مقدس برگزار شد، قابل تقدیر است.

وی افزود: این بنیاد با برپایی جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) اتفاق عظیمی در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری با محوریت مباحث دینی رقم زده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کشور در عین حال تصریح کرد: مشارکت بیش از یک میلیون نفر در بخش کتاب این جشنواره یکی از مصادیق اعتلای این رویداد به شمار می‌آید.

اسماعیلی ادامه داد: کانون محبت امام رضا (ع) محور وفاق، همبستگی و همدلی اقشار مختلف از سراسر کشور است. باید به این موضوع با محوریت همبستگی به عنوان یک نعمت بزرگ الهی بنگریم تا بتوانیم با هم‌افزاییِ ظرفیت نهادهای مختلف و تشکل‌های مردمی به ارتقای سطح کیفی و کمی رویدادهایی مانند جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) کمک کنیم.
بررسی عملکرد اجرایی و فرآیند برگزاری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در پیش دستور کار هفتصد و هفتاد و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور قرار داشت.

در این جلسه که با حضور سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی برگزار شد، ضمن تشریح مجموعه اقدامات و فعالیت‌های نوزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع)، برخی از اعضا دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را ارائه کردند.
در بخشی از این جلسه با حضور وزیر فرهنگ از تعدادی از کتاب‌های جدید بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) رونمایی شد.

انتهای پیام/
 
https://www.asrehamoon.ir/vdciy3azut1a5u2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما