کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دستور ویژه فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان برای دستگیری عوامل ضرب و شتم دو دختر زاهدانی

9 تير 1401 ساعت 16:59

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان از دستور ویژه سردار "طاهری" برای دستگیری عوامل ضرب و شتم دو دختر زاهدانی خبر داد.


سرهنگ "علی رحیمی" در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: بدنبال پخش کلیپی کوتاهی در فضای مجازی در ظهر امروز مبنی بر مشاجره لفظی، ضرب و شتم چند جوان موتور سوار به دو دختر جوان در زاهدان که باعث جریحه دار شدن احساسات عمومی شهروندان شد، لذا موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس برای دستگیری این افراد قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومي شهروندان، بلافاصله فرمانده انتظامی استان دستور ویژه شناسایی و دستگیری این افراد را صادر کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان آنچه که توسط چند جوان موتورسوار به دو دختر جوان زاهدانی صورت گرفته مصداق بارز ارتکاب اعمال خلاف اخلاق، شرع  و موازین قانونی بود و پلیس با این افراد برخورد قانونی می کند.

وی با اشاره به اینکه هیچ فرد یا افرادی حق تعرض و اهانت و توهین به دیگران بخصوص بانوان را ندارد، اقدامات قانونی لازم را در دستور کار خود قرار داده است.

سرهنگ رحیمی با اشاره به پیگیری و دستور فرمانده انتظامی سيستان و بلوچستان دستگیری هرچه سریعتر عاملان این هتاکی و ضرب و شتم، گفت: پرونده در اختیار تیمی ویژه از ماموران پلیس امنیت اخلاقی استان قرار گرفته است و نتیجه آن در تعاقب به اطلاع امت مسلمان خواهد رسید.

انتهای پیام/


کد مطلب: 149188

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/149188/دستور-ویژه-فرمانده-انتظامی-سیستان-بلوچستان-دستگیری-عوامل-ضرب-شتم-دو-دختر-زاهدانی

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir