تاریخ انتشار :پنجشنبه ۹ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۱
سردار سلیمانی گفت: موفقیت نظام جمهوری اسلامی مرهون حضور مردم است؛ این کمک‌هایی که مردم می‌کنند، در واقع لطف الهی است.
موفقیت نظام مرهون حضور مردم در تمام عرصه‌هاست
به گزارش عصرهامون به نقل از ایلام بیدار مراسم اهدای ۲۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان استان ایلام با حضور سردار "غلامرضا سلیمانی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین و با حمایت بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها و مشارکت سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در محل هتل لاله شهر ایلام برگزار شد.
سردار سلیمانی در این مراسم گفت: سجایای ملت ایران بسیار فراوان و گسترده است که یکی از این سجایا که از نرم افزارهای اسلام ناب همین همدلی ها و کمک های مومنانه است .
 
وی ادامه داد: در حقیقت ما امروز در مقابل چشمان خودمان بخشی از سجایای ملت ایران را متجلی می بینیم.
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد:جمع شما جوانان عزیزی که در شروع زندگی خود مشمول مرحمت امام هشتم قرار گرفته اید این فیض بزرگ قابل شکر گزاری است.
 
سردار سلیمانی افزود:در میان ملتی زندگی کردن مثل ایران شکر بسیار لازم  دارد ما شاکرهستیم که فرزند این ملت هستیم.
 
وی تصریح کرد:این نمونه کار باید به یک نهضت عمومی تبدیل شود و ما با استفاده ازظرفیتها و فناوری ارتباطات باید تلاش کنیم نهضت عمومی شکل بگیرد که می توان به دوران کرونا اشاره کرد که مردم به میدان آمدند.
 
رییس سازمان  بسیج مستضعفین  اظهار کرد:موفقیت نظام جمهوری اسلامی مرهون حضور مردم است ،این کمک‌هایی که مردم به این کار می کنند در واقع لطف الهی است .
 
وی در پایان گفت:باید ما مسئولان تلاش کنیم با کمک رسانه ها صدای این تلاشها به افرادی برسد که آماده کمک هستند اما مسیر کمک برای آنها فراهم نشده است.
انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcb99b8grhba8p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما