ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> عصر هامون - ناکامی سوداگران مرگ در شرقی ترین نقطه استان/ نزدیک به ۲ تن مواد افیونی کشف شد - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

ناکامی سوداگران مرگ در شرقی ترین نقطه استان/ نزدیک به ۲ تن مواد افیونی کشف شد

11 تير 1401 ساعت 13:30

فرمانده انتظامی استان از دستگیری 4 سوداگر مرگ و کشف یک تن و 671 کیلو مواد افیونی در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان خبر داد.


سردار "احمد طاهری"،در گفت و گو با  عصرهامون، در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ هايي دست یافتند که نشان می داد اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از شهرستان "سراوان" به شهرستان های "خاش" و "ایرانشهر" و سپس قاچاق آن به نقاط مرکزی کشور را دارند. 

وی افزود: در همین رابطه عصر روز گذشته جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های مذکور با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در قالب چند تیم عملیاتی به رصد و کنترل مسیر تردد قاچاقچیان پرداخته و سرانجام اعضای این باند مسلح را با یک دستگاه خودروی وانت تویوتا و 3 دستگاه خودروی پژو 405 که در حال جا به جایی محموله مواد مخدر، در محور "سراوان-خاش" بودند شناسایی و به آنها دستور ایست دادند. 

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ با مشاهده عوامل انتظامی بدون توجه به اخطارهای صادره، به سمت آنها تیراندازی و با سرعت به یک مسیر فرعی تغییر مسیر دادند که پس از طی مسافتی بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو های حامل مواد به ارتفاعات اطراف متواری شدند. 

سردار طاهری بیان داشت: تکاوران پلیس، در این عملیات مقتدرانه 4 نفر از قاچاقچیان را با یک قبضه سلاح کلاش و یک قبضه کلت کمری دستگیر و در بازرسی از خودروهای توقیفی از آن ها یک تن و 671 کیلوگرم تریاک کشف کردند. 

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای متواری این باند خاطر نشان کرد: مأموران نیروی انتظامی استان در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق مواد افیونی حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با این پدیده شوم و خانمان سوز از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 149236

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/149236/ناکامی-سوداگران-مرگ-شرقی-ترین-نقطه-استان-نزدیک-۲-تن-مواد-افیونی-کشف

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir