تاریخ انتشار :شنبه ۱۱ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۳
کاپیتان شمس الدین فرزادی پور گفت: تیزترین لبه تحریم بر گردن صنعت هوانوردی قرار دارد، و این امر می طلبد تا ناوگان هوایی کشور تجهیز و توسعه شوند.
تیزترین لبه تحریم بر گردن صنعت هوانوردی/ مشتری مداری، شعار شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران
به گزارش عصرهامون به نقل از زاهدنیوز، کاپیتان  شمس الدین فرزادی پور ، مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ساعتی قبل در نشست خبری با اصحاب رسانه که در شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در زاهدان برگزار شد، بیان کرد: هواپیمای جمهوری اسلامی ایران از زمان دفاع مقدس با توجه به مشکلات حوادث و فنی پا به پای بخش های دیگر در کنار مردم بوده و خدمات ارائه داده است.

وی افزود: این شرکت در پرواز های حج ۱۴۰۱ به تنهایی بار انجام این پرواز ها که توفیق الهی است به دوش می کشد، به گونه ای که  ۳۸ هزار حاجی  در ۱۷ مرکز استان با ۱۵۶ پرواز به سرزمین وحی اعزام شدند.

این مقام مسئول اضافه کرد: پرواز های حجاج به سرزمین وحی فردا با  اعزام ۲ هزار حاجی به اتمام خواهد رسید و بازگشت حجاج از تاریخ ۲۳ تیرماه ازمدینه به سمت کشور انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: تقویت و توسعه ناوگان حمل و نقل هوایی به خصوص در مناطق کم برخوردار که سیستان و بلوچستان نیز یکی از این مناطق می باشد از اهداف سازمان هواپیمایی کشور است.

فرزادی پور اذعان کرد: شعار شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران مشتری مداری است، این مجموعه به عنوان یک خدمت گذار به دنبال کیفی سازی خدمات به مسافرین می باشد.

وی در خصوص افتتاح فرودگاه سراوان گفت: در حال حاضر بخش پرواز های نظامی این فرودگاه برقرار می باشد، و در آینده نزدیک با انجام الزامات مطابق با استاندارد های فرودگاهی پرواز های مسافر بری نیز در این فرودگاه برقرار خواهد شد.

مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران افزود: فرودگاه سراوان به لحاظ جغرافیایی در معرض بادهای شدید قرار دارد که این مهم برای هواپیما خطرناک است، در این زمینه باند تعویض شده و به زودی شاهد بهبود وضعیت خواهیم بود.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcdsn0f5yt0ox6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما