> عصر هامون - همکاری ۲۷ دستگاه اجرایی شهرستان زاهدان در استفاده از دستگاه دیزل ژنراتور - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر امور برق ناحیه یک زاهدان خبر داد:

همکاری ۲۷ دستگاه اجرایی شهرستان زاهدان در استفاده از دستگاه دیزل ژنراتور

11 تير 1401 ساعت 18:40

مدیر امور برق ناحیه یک زاهدان گفت: ۲۷ دستگاه اجرایی این شهرستان با وارد مدار کردن دستگاه‌های دیزل ژنراتور در ساعت پیک مصرف برق، ضمن تامین برق مورد نیاز خود، یاریگر صنعت برق در تامین برق پایدار مشترکان خانگی و حساس شدند. 


به گزارش عصرهامون، محمد ابراهیم خمر با بیان اینکه سهم بزرگی از مصرف برق در پیک تابستان، در حوزه مشترکان ادارات است، اظهار داشت: ضمن پایش و رصد مصرف برق ادارات، تذکرات و هشدارهای لازم به ادارات پرمصرف داده می‌شود و در صورت عدم توجه برق ادارات پر مصرف قطع می‌گردد.

وی افزود: تغییر ساعت کار ادارات، برگزاری مانور مدیریت مصرف، انعقاد تفاهم‌نامه و در نظر گرفتن پاداش‌های مختلف از جمله اقدامات مهم صنعت برق در قالب برنامه‌های پاسخگویی بار است.

مدیر امور برق ناحیه یک زاهدان با اشاره به ظرفیت ۷۰ مگاواتی دستگاه‌های دیزل ژنراتور در سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: وارد مدار کردن دستگاه‌های دیزل ژنراتور نیروگاهی و ادارات استان در ساعات اوج بار (۱۲ تا ۱۸) نقش مهمی در عبور موفق از پیک تابستان دارد.

خمر، خاطرنشان کرد: عدم سرویس به موقع دستگاه‌های دیزل ژنراتور و تامین سوخت این دستگاه‌ها از جمله چالش‌های این بخش است.

وی در پایان اظهار داشت: کلیه دستگاه‌های اجرایی به ویژه مراکز حیاتی و حساس، موظف به تجهیز و آماده به کاری دیزل ژنراتور و تامین برق اضطراری هستند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 149250

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/149250/همکاری-۲۷-دستگاه-اجرایی-شهرستان-زاهدان-استفاده-دیزل-ژنراتور

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir