کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه هرمزگان خبر داد؛

خدمت رسانی بی وقفه سپاه در مناطق زلزله زده غرب هرمزگان/ اعلام آمادگی سپاه امام سجاد (ع) در ساخت منازل تخریبی+فیلم

11 تير 1401 ساعت 19:10

سردار سالاری با بیان اینکه نیروهای سپاه استان هرمزگان از ابتدای وقوع این بحران، در امدادرسانی به مردم زلزله زده شهرستان بندرلنگه پیشگام بوده اند، گفت: هم اکنون در حال آوار برداری بوده و در امر ساخت مجدد منازل همکاری خواهیم کرد.


به گزارش عصرهامون، سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به زلزله های پی در پی هرمزگان اظهار کرد: بامداد امروز شاهد زلزله مهیبی در شهرستان بندرلنگه  بودیم که کانون آن روستای سایه خوش بود و که عمده منازل این روستا و مقداری از روستاهای اطراف آن نیز تخریب شده است و نیازمند باز سازی جدی است.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: از ساعات اولیه بعد از وقوع زمین لرزه، بسیجیان، سپاهیان و گروه های جهادی نواحی بندرلنگه و بندر خمیر به میدان آمدند و تمام توان خود را برای کمک به زلزله زدگان به کار گرفته اند.
سردار سالاری با بیان اینکه سپاه در کنار سایر سازمان ها و نهادها از همان ساعات اولیه  به خدمات رسانی پرداخته و اقدامات خوبی را انجام داده است، مطرح کرد: در ساعات اولیه وقوع زمین لرزه متصور بودیم که افرادی در زیر آوار باشند که سپاه در کنار سایر نهاد ها به آوار بردار برای یافتن افراد پرداخت که آمار فوتی ها تنها در ساعات اولیه بود و با اقدام به موقع، آمارها خوشبختانه افزایش نیافت.
وی افزود: فاز بعدی آن اسکان اضطراری زلزله زدگان به شمار می رفت که سپاه در کنار سایر ارگان ها به پخت غذای گرم، توزیع چادر، پتو، آب معدنی و ملزومات اولیه و ضروری پرداخته شد.
سردار سالاری با بیان اینکه سپاه امام سجاد(ع) با تمام توان در خدمت زلزله زدگان می ماند، گفت: ما این آمادگی را داریم که در بحث آوار برداری، تعمیر و ساخت وساز منازل در کنار سایر ارگان ها به مردم زلزله زده بندرلنگه خدمات رسانی کنیم.
وی تاکید کرد: با توجه به گرمای هوا، ملزوم مردم این منطقه به خصوص کودکان و سالمندان، وسایل سرمایشی بوده که ان شاالله با وصل شدن برق، کولرهایی در چادر ها تعبیه شود و تدابیر لازم جهت تهیه کانکس ها صورت گیرد.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان خاطر نشان کرد: امیدواریم با همکاری دستگاه های مختلف هر چه زودتر منطقه به وضعیت عادی برگردد.

جهت دیدن فیلم اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 149252

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/149252/خدمت-رسانی-بی-وقفه-سپاه-مناطق-زلزله-زده-غرب-هرمزگان-اعلام-آمادگی-امام-سجاد-ع-ساخت-منازل-تخریبی-فیلم

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir