تاریخ انتشار :شنبه ۱۱ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۰
در جلسه تکریم و معارفه مدیر جهاد کشاورزی دلگان مطرح شد؛

خدمت رسانی مطلوب به کشاورزان اولویت کاری مدیران باشد

محمد بامری، فرماندار دلگان گفت: باید با ایمان و اراده مضاعف به منظور رفع کمبودهای کشاورزی و همچنین برای فعالیت در عرصه افزایش تولیدات کشاورزی در سطح این شهرستان گام برداریم.
خدمت رسانی مطلوب به کشاورزان اولویت کاری مدیران باشد
به گزارش عصرهامون به نقل از پهره؛ امروز جلسه تکریم و معارفه مدیر جهاد کشاورزی دلگان با حضور فرماندار شهرستان، معاونت بهبود گیاهی سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان، مدیران دستگاه های اجرایی این منطقه در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این مراسم با طی حکمی از سوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان، حسن شهلی بر به عنوان مدیر جدید جهاد کشاورزی شهرستان دلگان منصوب و معارفه شد و از زحمات  رفعت مدیر سابق این اداره تقدیر به عمل آمد.
در این جلسه محمد بامری، فرماندار دلگان با اشاره به اشتغال حداکثری مردم شهرستان در بخش کشاورزی، بیان کرد: باید با ایمان و اراده مضاعف به منظور رفع کمبودهای کشاورزی و همچنین برای فعالیت در عرصه افزایش تولیدات کشاورزی در سطح این منطقه گام برداریم.

وی افزود: انتظار می رود مدیر جدید مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان دلگان در راستای آموزش به کارشناسان و کشاورزان در جنبه های مختلف و همچنین نظارت و کنترل بر مراکز خدماتی موجود در سطح منطقه اقدامات لازم را انجام دهند.
فرماندار دلگان بر خدمات رسانی مطلوب به کشاورزان دلگان تاکید کرد و گفت: در راستای ارائه خدمت رسانی مطلوب به کشاورزان شهرستان از ظرفیت های پرسنلی موجود در مدیریت جهاد کشاورزی این منطقه استفاده شود.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcdkn0fkyt0ox6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما