تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۶
شماری از کامیون داران مهرستانی به دلیل تعطیل شدن جایگاه گازوئیل شهرستان از هشتم تیرماه که مشکلاتی را برای آنها به وجود آورده گلایه مند هستند.
تنها جایگاه گازوئیل مهرستان به دلیل خرابی تعطیل شد/ کامیون داران نگران سهمه سوخت نباشند
به گزارش عصرهامون؛ به نقل از شستون؛ کامیون داران مهرستانی چند روزیست که به دلیل خرابی و انجام تعمیرات نازل جایگاه سوخت دچار مشکل شدند و با بهره گیری از بستر فضای مجازی گلایه خود را در شبکه های اجتماعی مطرح کرند.

به گفته کامیون دارها از هشتم به دلیل خرابی جایگاه امکان سوختگیری برای آنها وجود نداشته و به دلیل عدم برنامه ریزی برای رفع این معضل گلایه دارند.

از سوی دیگر این موضوع باعث نارضایتی و بروز مشکل در خصوص حمل شن و ماسه و مصالح ساختمانی شده است که در جهت بررسی صحت و سقم ماجرا به سراغ فرماندار مهرستان رفتیم.

تعمیر نازل؛ علت تعطیلی جایگاه گازوئیل مهرستان

عبدالناصر درازهی فرماندار مهرستان در گفتگو با خبرنگار ما، بیان کرد: جایگاه سوخت مهرستان به دلیل معیوب بودن نازل ها نیاز به تعمیر داشت که طبق فرصتی که شرکت نفت استان برای ما در نظر گرفت تعمیرات را آغاز کردیم.

وی افزود: بنابر این بود که  نهم تیرماه تعمیرات به پایان رسد ولی با توجه به خرابی های، جایگاه تعمیرات زمانبر شد و پیش بینی می شود تا سیزدهم تیرماه پایان یاید و مردم بتوانند مانند روال قبل سوختگیری کنند.

 فرماندار مهرستان تصریح کرد: در این بازه زمانی سوخت ماشین ها محفوظ می‌ماند و بعد از تعمیرات‌می‌توانندسوخت گیری کنند.

درازهی با بیان اینکه از قبل به ماشین دارها اطلاع رسانی شده، افزود: اطلاع رسانی از قبل انجام شده است و با توجه به نبود جایگاه دیگر در این شهرستان چند روزی برای شهروندان مشکلاتی ایجاد شد.

وی گفت: با افزایش نیروی تعمیراتی در این جایگاه در تلاش هستیم تا تعمیرات هر چه سریعتر انجام شود.

  https://www.asrehamoon.ir/vdccmoqsi2bq0i8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما