تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۳
مسیح علینژاد فعال خود خوانده زنان با انتشار ویدیویی تاریخ گذشته که واکنش مردم سیستان و بلوچستان را در روزهای اخیر نسبت به تعرض به دختران جوان زاهدانی در پی داشت، سعی کرد اراذل اوباش را به اعضای نهادهای انقلابی مرتبط کند؛ او بی خبر از سناریو از پیش شکست خورده اش این مطلب را برای انحراف افکار عمومی و تحت و الشعاع قرار دادن مسئله حجاب پس از ۵ روز منتشر می‌کند.
عصبانیت و عقده مسیح از بسیج/پروژه غربی تضعیف حجاب شکست خورد
به گزارش عصرهامون؛ در چند روز گذشته انتشار ویدیوی در فضای مجازی از تعرض چند مرد جوان به دو دختر نوجوان زاهدانی باعث جریحه دار کردن احساسات شهروندان سیستان و بلوچستان شد.

با فراگیر شدن این ویدیو در فضای مجازی استان دستور شناسایی عاملان این اهانت از سوی مقام قضایی صادر شد و در دستور کار نیروهای فراجا استان قرار گرفت و با اقدام ویژه نیروی انتظامی در کمترین زمان عاملان ضرب و شتم دختران زاهدانی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

با انتشار گسترده ویدیو توضیحات عوامل این مناقشه که منجر به درگیری در ملاعام شده بود، ساعتی قبل مسیح علی نژاد خبرنگار ضد انقلاب و پروژه بگیر وزارت امور خارجه ایالت متحده که خود را فعال حقوق زنان میداند در صفحه اینستاگرامی منتسب به خود بعد از گذشت نزدیک به پنج‌ روز از حادثه مذکور اقدام به بازنشر این ویدیو با هدف ایجاد جنگ روانی در بین افکار عمومی و هجمه سازی کذب علیه نهاد مقدس بسیج می کند.

او با انتشار همان ویدیو اولیه تعرض به دختران زاهدان را به مسئله حجاب گره می زند و اراذل و اوباش را به عنوان نیروهای امر به معروف معرفی می‌کند.

این اقدام وی در حالیست که شهروندان سیستان و بلوچستان با انتشار هشتگ #مجازاتعبرتآمیز به دلیل سرعت عمل نیروهای نظامی و انتظامی در دستگیری و‌ شفاف سازی این حادثه تقدیر کرده و از دستگاه قضایی درخواست مجازات فوری عوامل این حادثه را داشته اند.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdciv3azyt1a5r2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما