ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> خیز اصلاح طلبان برای تصاحب کرسی جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان | عصر هامون
تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۹
شنیده ها حاکی از آن است که برخی چهره های اصلاح طلب پس از رفتن محمدعلی نیکبخت ریاست سابق جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان‌ به ساختمان تعاون روستایی ایران در پشت دیوار مدیریت این سازمان برای تصاحب کرسی مدیریت استانی آن کمین کرده اند.
خیز اصلاح طلبان برای تصاحب کرسی جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان
به گزارش عصرهامون، چهره های اصلاح طلب از دیروز شروع به رایزنی در راهروهای وزارت جهاد کشاوری کرده اند تا یکی از گزینه ها که از بانیان وضع موجود در حوزه کشاورزی روستایی استان می باشد و در تصاویر مراسم معارفه مدیر سابق چهره و حضورش به چشم میخورد را منصوب کنند.

جالب ترین نکته در ساعات گذشته رایزنی یکی از مدیران عزل شده سابق این سازمان به علت تخلف در دولت قبل بود که اصرار مجدد نشستن بر صندلی مدیریت برای شق القمر کردن دارد.

اما آن چه که پیکره بیمار این سازمان و گستره کشاورزی و جامعه کشاورزی استان که با تحمل رنج و مصیبت های ناشی از مدیریت مدیران دولت قبل نیاز دارند، مدیری جهادی و بیدار به کار و همراه با مردم و مطالبات مطالبه گران این حوزه می باشد.

باید دید وزارت جهاد کشاورزی چه تصمیمی در این باره خواهد گرفت و آیا پس از سال ها چهره ای جهادگر و متخصص بر این جایگاه جلوس خواهد کرد.

حال گفته می‌شود قرار است فردا سید محمدرضا سیدحسینی که مدت هاست از بازنشستگی وی می گذرد به عنوان سرپرست معرفی شود.

مدیرکل سابق جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان برای ادای دین به اصلاح طلبان به دنبال این است که گزینه مدنظر را در این فرصت سرپرستی بر کرسی بنشاند.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcaoon6a49nyu1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما