کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لزوم تزریق دز یادآور واکسن کرونا/ واکسیناسیون عمومی در دستور کار قرار گیرد

25 تير 1401 ساعت 13:50

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هر یک از افراد بالای ۱۸ سال که از آخرین نوبت تزریق واکسن وی شش ماه بگذرد ملزم به تزریق دٌز یادآور است.


 به گزارش عصرهامون حسین مدرس خیابانی؛ استاندار سیستان و بلوچستان در نشست ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا بیان کرد: سه شهرستان زابل، هیرمند و دلگان هم اینک در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند و سایر شهرستان‌ها نیز در وضعیت آبی به سر می برند.
 
وی افزود: در هفته گذشته ۳۶۲ نفر ابتلاء به ثبت رسیده که حدود دو و نیم برابر شده همچنین در حوزه بستری آمار به پنج برابر رسیده است
 
استاندار تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر رتبه اول در تزریق واکسن دٌز یادآور را به خود اختصاص داده است که نسبت مستقیمی با میزان بستری و ابتلاء پایین این منطقه دارد.
 
وی با تاکید بر اینکه سلامت و معیشت دو محور مهم برای دولت سیزدهم است اذعان کرد: فرمانداران همه جلسات ستاد کرونا را به صورت هفتگی برگزار و صورت جلسه و مصوبات آن را نیز اجرا کنند.
 
مدرس خیابانی خاطرنشان کرد: واکسیناسیون عمومی مردم در مراکز ثابت و سیار در اماکن عمومی چون پارک ها، سینما و کنسرت ها در دستور کار قرار گیرد.
 
وی با اشاره به واکسیناسیون گروه‌های مختلف مردم ادامه داد: ادارات عضو شورای اداری اصناف دانشجویان بانکها دٌز یادآور را تزریق کنند.
 
استاندار بیان کرد: آسان ترین ارزان ترین راه مبارزه با کرونا پیشگیری از ابتلا و تزریق دٌز یادآور واکسن است.

وی با اشاره به میزبانی زائران اربعین در مرز افزود: مراکز قرنطینه و زیرساخت های لازم در مرز ریمدان احداث شده‌ است.
 
 مدرس خیابانی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در افزایش میزان واکسیناسیون تصریح کرد: همه مدیران، علما و روحانیون برای تزریق دٌز یادآور پیش قدم شوند.
 
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 149762

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/149762/لزوم-تزریق-دز-یادآور-واکسن-کرونا-واکسیناسیون-عمومی-دستور-کار-قرار-گیرد

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir