تاریخ انتشار :چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۴
به همت پاسداران گمنام امام زمان (عج) صورت گرفت؛

کشف دو محموله بزرگ قاچاق کوسه ماهیان در چابهار

مدیر کل حفاظت محیط زیست سیستان وبلوچستان از کشف و ضبط دو محموله بزرگ قاچاق کوسه ماهیان و باله های کوسه توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) و یگان حفاظت محیط زیست دریایی استان خبرداد.
کشف دو محموله بزرگ قاچاق کوسه ماهیان در چابهار
به گزارش عصرهامون، داود میرشکار مدیر کل حفاظت محیط زیست سیستان وبلوچستان گفت: با اشراف اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) و یگان حفاظت محیط زیست دریایی استان دو محموله کوسه ماهیان به وزن جمعا ۳۶ تن شناسایی و کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: در جریان گشت وکنترل های مستمر و بازرسی از سردخانه ها و کامیون های عبوری، حدود ۲۱ تن «کوسه وباله کوسه‌ماهی» از یکی از سردخانه های شهرستان چابهار و ۱۵ تن کوسه ماهی از یک خودروی سردخانه دار حمل کننده آبزیان کشف و ضبط شد.

میرشکار افزود:در این خصوص ۲ متخلف به همراه مدارک ومستندات مربوطه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت: صید کوسه‌ماهی و فروش گوشت و باله آنها که اغلب به‌دلیل نوع مصرف در تهیه غذاهای گران‌قیمت رستورانی و یا تولید کالاهای پزشکی توسط صیادان محلی صورت می‌گیردو به کشورهای همسایه و سایر استان های کشور قاچاق می شود.

چندی پیش نیز قاچاقچیان قرار بود در دو مرحله ۱۴۲ تن کوسه ماهی و بال کوسه را از بندر چابهار به سمت کشورهای اسیایی قاچاق کنند که به همت پاسداران گمنام این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

در چهار مرحله کشف محموله کوسه و باله کوسه ماهی توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) جمعا ۱۷۸ تن کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام/س https://www.asrehamoon.ir/vdcbagb8frhbs8p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما