تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۸
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تشکل و تفکر بسیج فرمول و راه حل همه مشکلات و مسائل جامعه است.
بسیج فرمول حل همه مشکلات و مسائل جامعه است/ فضای مجازی میدان بزرگ جنگ ما و استکبار است
به گزارش عصرهامون به نقل از راه دانا؛ سردار حسین سلامی عصر امروز در اجتماع بزرگ «روایت جهاد» که با حضور مشترک ۶ هزار نفر از گروه‌های جهادی و فعالان فضای مجازی بسیج در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: عاشورا قله عظیم و دست نیافتنی همه فضائل عالم هستی است، مردان و زنانی که در آن واقعه عظیم نقش آفریدند و جاودانگی اسلام امتداد شهادت آن مجاهدان تاریخ اسلام و بشریت است.

وی گفت: شما و شهیدان شما صادق هستید بر عهد خود، بر گفتار خود، قول شما و فعل شما یکی است، امروز آمده‌اید در جوار بارگاه شریف و نورانی احیاگر مجد و عظمت مسلمانان در این دوره جدید باشید.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: رهبری انقلاب در بیش از چند دهه پیشوایی انقلاب بزرگ، در پیچیده‌ترین توطئه‌ها با ایستادگی، صبر، ثبات قدم، توکل و توسل شما مردم عزیز پیروز شد.

سردار سلامی عنوان کرد: امروز آمده‌ایم تا بر این وعده صالح خود گواه جدیدی باشیم، جمعیت شما را که می‌بینم همواره در اجتماعات متراکم بسیج در دل آرزو و بر زبان جاری می‌کنم که ای کاش به وسعت وجود و قلب‌های مستحکم، دلداده و دلسوخته و گام‌های مستحکم شما در واقعه خونین عاشورا بسیجیانی در کنار آن نمونه‌های مجسم تقوا و فضیلت می‌بودید که اگر اینگونه بود آن واقعه به گونه دیگری رقم می‌خورد.

وی تصریح کرد: اکنون هستید، هم در میدان و هم در عالم آرزو، وجودتان یک دنیا دشمن نیرومند را به عقب رانده و سیاست‌های دشمن را ناکام گذاشته است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: شما مردان و زنان، هنرمند در شکستن کاخ آرزوهای دشمنان هستید، تاریخ جریان دارد، حق جاری است، باطل صف کشیده و امام در میانه میدان است و شما به او لبیک می‌گویید و دشمن ورای مرزها در گریز از تعقیب شما است.

سردار سلامی ادامه داد: به ژرفای عمق جبهه دشمن نگاه می‌کنید، شمشیرها را از نیام کشیده و در حال تعقیب دشمنید و او در حال گریز است، امروز می‌توانید به شرق مدیترانه بروید، در لبنان تا بیش از یکصد هزار موشک برافراشته و دست‌های بر ماشه گذاشته جوانان حزب‌الله را ببینید.

وی گفت: می‌توانید صهیونیست‌ها را بببینید که دیوارهای بتنی چند صد کیلومتری را به دور خود کشیده‌اند، اما خانه آن‌ها عنکبوتی است، می‌توانید فلسطینیان را در غزه، قدس و رام‌الله ببینید که چگونه مردان مقاومت در مقابل صهیونیست‌ها محکم ایستاده‌اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: می‌توانید در عراق، افغانستان، بحرین و یمن شکوه مجاهدت متولد شده از درون یک انقلاب باشکوه را ببینید، به ایران نگاه کنید تا قدرت شکل یافته از مردم صف در صف قد کشیده برای حمایت از استقلال، آزادی، اسلام و ولایت را ببینید که شما خود قلب این تشکل جهانی هستید.

سردار سلامی عنوان کرد: شلیک موشک‌ به سمت مواضع، تصرف شناورها و اسقاط هواپیماهای دشمن را دیده‌اید و این واقعیت‌های بزرگ نشان از آن دارد که شاکله دفاعی و قدرتمند اسلام شکل گرفته است.

وی گفت: خداوند راضی شد و امام حسین (ع) شهید و اهل‌بیت آن حضرت اسیر شوند، تا هیچ بهانه‌ای برای هیچ کس برای ترک میزان جهاد باقی نماند و نابرابری و قدرت بهانه‌ای برای ترک میدان قدرت یا سازش با دشمن نباشد، مسلمانان در حقانیت خود پیروزند و این پیام بزرگ نهضت عاشورا بود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: راه بسته اما دشمن به دنبال بازگشت است و می‌خواهد نقطه رجعتی بگذارد، البته این آرزو با او میلیاردها سال نوری فاصله دارد اما دشمن ما همواره با محاسبات غلط سیاست می‌ورزد، امروز دو نقطه اصلی را هدف گرفته و نبرد خود را با ملت‌های مسلمان آغاز کرده و هدفش فلج کردن جوامع مسلمان بوده، او از این هدف دور شده اما این در نیتش وجود دارد از این رو تحریم‌ها را علیه مسلمانان آغاز کرده است.

سردار سلامی ادامه داد: دشمن ناکام مانده و دریافته است ملت بزرگ ایران به برکت هدایت‌های رهبر بزرگوارش و کمک بسیجیان که مظاهر نزول ملائکه الهی بر این سرزمین هستند، رویاروی او ایستاده‌اند.

وی افزود: کمک‌های مومنانه شما آلام‌ بخشی از جامعه ما را سبک کرد، شما بسیجیان بیرق‌داران نشاط و سفیران مظهر خلق عظیم، اسوه حسنه و تجسم پیامبر اسلام هستید.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بسیج را فرمول حل همه مشکلات و سختی‌های جامعه دانست و گفت: بسیج مخلوقی اعجازبرانگیز از خدواند متعال است که در نقشه امام راحل و فضای ذهنی رهبر معظم انقلاب نقش بست تا این لشکر بزرگ را برای حل مشکلات کشور آماده کند.

سردار سلامی تاکید کرد: دشمن در فضای فیزیکی شکست خورده و راه نجات نظامی بر او بسته است، از این‌رو یکی دیگر از ترفندهای دشمن راهی برای تسخیر قلب‌ها و ذهن‌های جوانان مسلمان است.

وی تصریح کرد: رسانه و فضای مجازی یک میدان بزرگ بین جنگ ما و استکبار است، دشمن می‌خواهد از فرزندان این امت هویت‌زدایی کرده و جوانان ما را نسبت به تاریخ شکوهمند انقلاب و دستاوردهایش در معرض شک قرار داده و اعتماد و ایمان جوانان ما را سست کند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد جوانان ما حجاب‌گریز و نمازگریز بوده و اندیشه‌های باطل غرب را که چیزی جز اسارت و بردگی در دنیای جهالت مدرن نداشته جاری کند، او هرگز خیرخواه ما نیست، در این جبهه تقابل بدانید در کدام سوی واقعه باید ایستاد.

سردار سلامی افزود: فضای مجازی راوی رسواکننده و سیاست واقعیت دشمن است، به ملت آگاهی بخشیده و بدانید شما بر حقید.

وی عنوان کرد: در جغرافیای فضای مجازی و حقیقی هیچ جزء خنثایی وجود ندارد، اینجا یک سرزمین جنگ جدید است، دشمن می‌خواهد روایت‌های جعلی و معکوس از شکوه انقلاب ما ایجاد کند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ما در علم، فناوری، صنعت، دفاع و بهداشت پیش رفته و در میان فضای تحریم توانسته‌ایم کشور را مستقل کنیم، شما افسران جنگ نرم با اعتماد به نفس و توکل بر خداوند کار را ادامه دهید.

  انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdci5uazvt1awp2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما