تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۲
علیرضا میربهاءالدین گفت: بیش از ۳۳۰۰ نفر آسیب دیده از بارندگی‌های اخیر در استان سیستان و بلوچستان در چادرهای امدادی اسکان اضطراری یافتند.
۳۳۰۰ آسیب دیده از بارندگی‌ سیستان و بلوچستان در چادرهای امدادی هلال احمر اسکان یافتند
 علیرضا میربهاءالدین، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: با توجه به بارندگی‌های مونسون در استان نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر به تعداد ۱۰ هزار و ۲۸۶ نفر آسیب دیده در سیلاب امدادرسانی کردند.
 
وی افزود: ۷۸۸ خانوار سیل زده به تعداد سه هزار و ۳۴۸ نفر در چادرهای امدادی این جمعیت اسکان اضطراری داده شدند.

وی ادامه داد: ۷۷۸ دستگاه چادر امدادی و مسافرتی، ۲هزار و ۱۲۶ تخته موکت، چهار هزار ۳۷۷ تخته پتو و پنج هزار و ۷۲۹ کیلوگرم نایلون در بین آسیب دیدگان توزیع شده است.  

مدیرعامل جمعیت هلال احمر تصریح کرد: ۲ هزار و ۲۵ بسته غذایی ۷۲ ساعت، ۲۹ بسته غذایی یک ماهه، ۸۹۶ کیلوگرم برنج، هزار و ۱۰۹ قوطی کنسروجات، ۹۸ کیلو گرم چای و ۴۲ کیلوگرم قند و شکر اقلام ضروری دیگر از قبیل فانوس، والور، ست ظروف، نان نیز در بین آسیب دیدگان توزیع شده است.

میربهاءالدین گفت: ۲۸۷ روستا در ۱۳ شهرستان استان درگیر سیلاب و آبگرفتگی توسط ۲ هزار و ۷۶۵ نجاتگر روز در قالب ۵۸۶ تیم روز عملیاتی و بکارگیری ۳۹۵ خودروی امدادی و عملیاتی از تاریخ ۲۸ تیرماه لغایت ۱۱ مرداد ماه ارایه خدمات شدند.

انتهای پیام/ ف https://www.asrehamoon.ir/vdcguz9qwak9nw4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما