ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> همایش شیرخوارگان حسینی به صورت محوری در 3 نقطه شهر زاهدان برگزار می شود | عصر هامون
تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۹
همزمان با سراسر کشور در آخرین جمعه ماه محرم همایش شیرخوارگان حسینی به صورت محوری در 3 نقطه شهر زاهدان برگزار می شود.
همایش شیرخوارگان حسینی به صورت محوری در 3 نقطه شهر زاهدان برگزار می شود

به گزارش عصرهامون به نقل از زاهدنیوز، حجت الاسلام منصور باقربیک، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تسلیت ایام عزای حسینی(ع) بیان کرد: همایش شیرخوارگان حسینی در 3 نقطه در مکان های میدان سربازان گمنام زیباشهر، حسینیه سیستانی ها و حسینیه ریحانه الحسین به صورت محوری برگزار و در سایر شهرستان ها در یک مکان برگزار می شود.

وی افزود: همایش احلی من العسل فردا همزمان با سراسر کشور و در 6 محرم و به یاد حضرت قاسم (ع) ویژه نوجوانان پسر ۱۳ در زاهدان برگزار می شود.

حجت الاسلام باقربیک از برگزاری مراسم تاسوعای حسینی به صورت محوری در کوهستان پارک واقع در خیابان خرمشهر و مراسم عاشورا در میدان امام حسین(ع) خبر داد.

وی افزود: همه برنامه های فرهنگی، دینی و ملی باید به صورت مردمی اداره شود.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: برنامه عزای امام حسین(ع) از اول تاریخ بعد از کربلا مردمی اداره شد و خود مردم عزاداری این بزرگوار را برگزار کردند.

حجت الاسلام باقربیک اذعان کرد: ستاد مردمی محرم در استان و کل شهرستان ها برگزار و تصمیماتی گرفته شد و این تصمیمات به شورای تامین در شهرستان ها بیان و مصوب شد که همه دستگاه ها با توجه به مسئولیتی که داشتند پای کار آمدند.

وی با اشاره به محوریت برنامه های محرم گفت: برگزاری رویداد ماه نشان ویژه ماه محرم از طریق سایت استانی تبلیغات اسلامی که می توانند به سایت مراجعه و در این رویداد شرکت کنند.

وی ادامه داد: برگزاری رویداد محله حسینی ویژه محرم 1444 با محوریت سیاه پوشی ها و آماده سازی محلات برای استقبال از ماه محرم که بحث سیل پیش آمد و این رویداد کمک به مردم سیل زدگان را در دستور کار خود قرار داد.

حجت الاسلام باقربیک از برپایی مراسم عزای حسینی(ع) توسط کودکان و نوجوانان خبر داد.

مدیر کل سازمان تبلیغات بیان کرد: سومین برنامه پویش ملی احد جهاد با محوریت "لبیک" به فرمان مقام معظم رهبری درخصوص جهاد تبیین که همه هیئت ها با هم، هم عهد شدند که این مسئولیتی که ایشان برعهده شان قرار داده به درستی انجام دهند.

وی ادامه داد: ضبط 20 منبر در اداره سازمان تبلیغات اسلامی با عنوان محور "امید" در مسئله جهاد تبیین مهم ترین محور مسئله امید آفرینی است که دشمنان تمام تلاش خود را می کنند که ملت ایران را ناامید کنند.

وی از برگزاری جلسات به صورت حضوری و مجازی با مدیران ادارات، کارشناسان فرهنگی و روابط عمومی ها برای بهتر برگزار کردن مراسم محرم در استان خبر داد.


حجت الاسلام باقربیک تصریح کرد: اقلام فرهنگی توسط خیرین تهیه که به صورت بن به هیئت های مذهبی توزیع شد.

وی افزود: برگزاری جلسات توجیهی و برنامه ریزی برای مسئولین هیئت های مذهبی در سطح استان و شیوه نامه بهداشتی به تمام هیئت ها و مساجد ابلاغ شد.

حجت الاسلام باقربیک افزود: ارتباطی با شبکه بهداشت زاهدان برقرار کردیم که در برخی نقاط شهر واحد سیار برای تزریق واکسن ارسال کنند.

20 هیئت مذهبی در زاهدان پای کار آمدند

وی از سری اقدامات خود برای سیل زدگان گفت: هیئت های مذهبی و گروه های جهادی برای سیل زدگان بیش از 30 هزار پرس غذا به صورت مردمی توزیع کردند.

مدیرکل سازمان تبلیغات بیان کرد: همایش احلام العسل به صورت کشوری فردا مصادف با 6 محرم برای نوجوانان پسر 13 ساله ها به یاد حضرت قاسم که شهادت در راه خدا است.

وی خاطر نشان کرد: همایش برنامه شیرخوارگان حسینی در 3 نقطه زاهدان (حسینیه سیستانی ها، میدان سربازان گمنام و حسینیه ریحانه الحسین) و در شهرستان ها در 1 نقطه برگزار می شود. https://www.asrehamoon.ir/vdch6vnzx23nmxd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما