تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۰
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان؛

محل دپوی سوخت غیر مجاز دچار حریق شد

ابراهیم شهریاری گفت: منزلی در زاهدان که محل دپوی سوخت غیر مجاز بود دچار حریق و باعث مصدومیت دو نفر از اعضای خانواده شد.
محل دپوی سوخت غیر مجاز دچار حریق شد
به گزارش عصرهامون به نقل از زاهدنیوز، ابراهیم شهریاری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان بیان کرد: ساعت 3 و ۳۴ دقیقه بامداد امروز شهروندان با شنیدن صدای انفجار و مشاهده زبانه های آتش در یک منزل مسکونی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی تماس و وقوع این حادثه را در خیابان مکران، مکران ۱۴ گزارش دادند.

وی افزود: پس از رسیدن آتش نشانان، مشاهده شد دود و شعله های سوزان آتش از یک منزل مسکونی که به صورت غیرمجاز حجم بسیار زیادی از مواد سوختنی در آن نگهداری شده به بیرون زبانه می کشد و همچنین حجم بالا و جاری شدن مواد سوختنی باعث انتقال شعله های آتش به منزل های مسکونی اطراف بود.

شهریاری تصریح کرد: آتش نشانان به محض ورود به محل حادثه وارد عملیات شدند و پس از قطع جریان برق و گاز و مجهز شدن به دستگاه تنفسی با استفاده از چند رشته لوله آبده و کف آتش نشانی از چند ضلع به منزل وارد و مانع از سرایت آتش به خانه های اطراف شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی زاهدان اذعان کرد: در این عملیات تعداد ۷ خودروی عملیاتی اطفای حریق و ۲۵ نیروی آتش نشان پس از ۳ ساعت تلاش بی وقفه، آتش را به کنترل خود در آوردند و پس از مهار و اطفای کامل شعله های آتش اقدام به ایمن سازی کامل محیط کردند و سرانجام ساعت ۶:۳۰ صبح به کار خود پایان دادند‌.

وی گفت: باتوجه به حضور به موقع و سرعت العمل آتش نشانان حریق به منزل های اطراف سرایت نکرده، اما متاسفانه دو نفر از اعضای خانواده در لحظات اولیه دچار سوختگی که توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.


انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdci3uazrt1aw52.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما