تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۶
سیدعلیرضا میری بنجار فرمانده سپاه مهرستان گفت: یزیدیان امام حسین (ع) را به شهادت رساندن و این داغی که بردل مسلمانان گذاشتند تا قیامت فراموش نمی شود.
مراسم عزاداری عاشورای حسینی در محل مسجد امام حسین(ع)مهرستان برگزارشد
به گزارش عصر هامون به نقل از شستون؛ مراسم عزاداری عاشورای حسینی باحضور، سیدعلیرضا میری بنجار فرمانده سپاه مهرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین وحیدخوش رو مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه، حجت‌الاسلام والمسلمین علم سپاهی امام جماعت مسجد امام حسین (ع)، عموم مردم عزاداران حسینی در محل مسجد امام حسین (ع)شهرستان مهرستان برگزارشد.
 
  سیدعلیرضا میری بنجار فرمانده سپاه ضمن تسلیت عاشورای حسینی به عموم مردم و خصوصا عزاداران و عاشقان حسینی اظهارکرد: ۱۴۴۴سال پیش در چنین روزی یزیدیان زمان اولاد پیامبر(ص) حضرت امام حسین(ع)و ۷۲تن از یاران باوفایش را که آن حضرت در مورد ایشان فرموده بودند"حُسَیْنٌ مِنِّی وَ أَنَا مِنْ حُسَیْنٍ" را به شهادت رساندن و این داغی که بردل مسلمانان گذاشتند تا قیامت فراموش نمی شود.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین وحیدخوش رو مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه واقعه عاشورا را قتل عام کردن جیگر گوشه های رسول‌الله(ص) خواند و گفت: هیچ ظلم و جنایتی در تاریخ به اندازه حادثه عاشورا قلب مسلمان جهان را جریحه دار نکرده وشهادت فرزندان پیامبر(ص) داغی فراموش نشدنی است و لعن حسینیان بر یزیدیان تا آخرالزمان خواهد بود.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین علم سپاهی امام جماعت مسجد امام حسین(ع)به شور حسینی درمهرستان اشاره کرد و گفت: کلیه مراسمات مذهبی خصوصا مراسمات ایام محرم، تاسوعا و عاشورای حسینی هرساله با حضور عاشقان حسینی باشور و نشاط خاصی برگزار می‌شود و ارادت خودرا به سیدالشهداء نشان می‌دهند، بنده حقیر افتخارمی کنم که خادم و میزبان عزاداران هستم.
 
گفتنی است درحاشيه مراسم عاشورای حسینی، نمایشگاه و مسابقه نقاشی فرزندان حسینی با موضوع "واقعا کربلا"برای کودکان برگزارشد و به نفرات برتر جوایزی اهداء گردید.
 
 
انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcdnz0f5yt0ko6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما