تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۳
مجموعه پوستر خبرنگاران شهید و فقید سیستان و بلوچستان بر روی خروجی این پایگاه خبری قرار گرفت.
مجموعه پوستر خبرنگاران شهید و فقید سیستان و بلوچستان
به گزارش سرویس چندرسانه عصرهامون؛ خبرنگاران مشقت‌های این حرفه را تحمل می‌کنند تا به عنوان سفیران آگاهی، زمینه ساز تبیین حقیقت در جامعه شوند.

مجموعه پوستر خبرنگاران شهید و فقید سیستان و بلوچستان بر روی خروجی این پایگاه خبری قرار گرفت.


شهید حسین ضامن، نخستین خبرنگار شهید استان سیستان و بلوچستان در دفاع مقدس به شمار می رود که تنها یک ماه پس از اعزام به جبهه های حق علیه باطل در ۲۵ اردیبهشت ۱۳۶۵ خورشیدی به مقام شامخ شهادت نائل آمد.




شهید محسن خزایی، خبرنگار و مجاهد مخلص و فداکاری بود که سرانجام پس از سالها انتظار شهادت در ۲۲ آبان ماه سال ۹۵ در حین انجام وظیفه مقدس خبررسانی در منطقه منیان حلب سوریه به فیض عظیم شهادت نائل شد.





شهید منصور برخوردار، خبرنگار پیشکسوتی که در مدت حضورش در دفاع مقدس در جبه های متعددی حضور یافت و عاقبت در روند عملیات والفجر هشت به درجه رفیع شهادن نائل آمد.




شهید علی نیک پور، یکی از هنرمندان بسیجی در رشته فیلم برداری بوده که در حادثه تروریستی پیشین سرباز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.




شهید محسن ذوالفقاری، خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۱۵ اسفند ۱۳۸۴ در سن بیست سالگی در جنایت تاسوکی به شهادت رسید.




مرحوم علیرضا هاشمی فر، متولد ۲۷ تیر ماه ۷۳ بود؛ خبرنگاری دغدغه مند که از نوجوانی به این حرفه مشغول شد و توانست اولین رسانه خاش به نام "تفتان ما" را به ثبت رسمی برساند، وی عصر روز ۱۸ تیر ماه ۱۴۰۰ به دلیل ابتلا به ویروس منحوس کرونا، در اوج جوانی باز این دنیای فانی بست.




مرحومه کبری قاسمی، ۱۵ سال به عنوان بسیجی خبرنگار با ارگان های مختلف نظیر اداره کل آموزش و پرورش، سپاه و بسیج همکاری داشت، اما سرانجام صبح روز دوم خرداد ماه ۱۴۰۰ در سن ۳۹ سالگی به دلیل ابتلا به ویروس منحوس کرونا، جان به جان آفرین تسلیم کرد، از وی ۲ دختر ۱۵ و ۱۷ ساله به یادگار مانده است.




انتهای پیام/




  https://www.asrehamoon.ir/vdcb8gb85rhbssp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما