ایرج حسن پور گفت: بیش از چهار هزار تماس با سامانه ۱۲۴، منجر به ثبت تخلف و مابقی گزارشات دریافتی از طریق راهنمایی توسط کارشناسان این مرکز، پاسخ لازم داده شده است.
ایرج حسن پور، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون از طریق مرکز مدیریت یکپارچه پاسخگویی و پایش خدمت این اداره کل با شماره ۱۲۴ تعداد ۱۰ هزار و ۵۰۰ گزارش مردمی ثبت شده است.
وی افزود: مرکز مدیریت یکپارچه پاسخگویی و پایش خدمت اداره کل صمت استان آمادگی دریافت گزارشاتی اعم از تخلفات صنفی و اقتصادی، ارتباط با سامانه های مرتبط از جمله جامع تجارت، انبارها، همتا و سایر خدمات مرتبط با بخش های تولید و تجارت از طریق تلفن ۱۲۴را دارد.
مدیرکل صمت استان تصریح کرد: کارشناسان این مرکز همه روزه از ساعت ۷ صبح لغایت ۲۲ به صورت برخط پاسخگو بوده و از ۲۲تا ۷ صبح روز بعد گزارشات از طریق صندوق صوتی دریافت می شود.
حسن پور گفت: سرعت بخشیدن در پاسخگویی و عدم مراجعه ارباب رجوع و انجام خدمات الکترونیکی از جمله اهداف ایجاد این مرکز در وزارت صنعت، معدن و تجارت است.