تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۱
مدیردفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان:

راه اندازی و تعمیرچراغ‌های راهنمایی و رانندگی در حوزه کاری شهرداری است

مجید رضوانی گفت: موضوع راه اندازی و تعمیرات کلیه چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در حوزه کاری سازمان شهرداری است و خاموشی این چراغ‌ها ارتباطی با شرکت توزیع نیروی برق ندارد.
راه اندازی و تعمیرچراغ‌های راهنمایی و رانندگی در حوزه کاری شهرداری است
به گزارش عصرهامون، مجید رضوانی، مدیردفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان بیان کرد: پیرو انتشار خبری با عنوان، "چراغ‌هایی که دیگر راهنما نیستند، قطعی برق گره کور ترافیک کلانشهر جنوب شرق را کورتر کرد" در پایگاه خبری زاهد نیوز و بازنشر آن در پایگاه های خبری استانی و سراسری از جمله «عصر هامون و شبکه اطلاع رسانی راه دانا و ...» توضیحاتی جهت تنویر افکارعمومی بیان می‌شود.  

وی ادامه داد: همان طور که در متن خبر منتشر شده روشن است محتوای خبر "مصاحبه با معاونت حمل و نقل و ترافیک شهر زاهدان" با حوزه کاری شرکت توزیع برق استان مرتبط نبوده و پس از پیگیری این دفتر، خبرنگار پایگاه خبری زاهد نیوز دراقدامی مبتدیانه و غیرحرفه‌ای "خاموشی چراغ‌های راهنمای سطح شهر زاهدان را با عنوان قطعی برق درج کرده» و پس از تذکر این موضوع، عنوان خبر به "سردرگمی ترافیک پشت چراغ های راهنمایی خاموش/ یک مسئول: معضل قطعی برق چراغ های راهنمایی زاهدان رفع می شود" تغییر داده شد.

مدیردفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان افزود: این در حالی است که قید قطعی برق در مصاحبه منتشر شده در پایگاه خبری مذکور به نقل از مسئول مربوطه، عنوان نشده است و موضوع راه اندازی و تعمیرات کلیه چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در حوزه کاری سازمان شهرداری است.

وی تصریح کرد: مجموعه خدوم صنعت برق کشور در تابستان سال‌جاری با برنامه‌ریزی دقیق، منظم و همراهی مسئولانه مردم، تأمین برق پایدار و مطمئن کلیه مشترکان محترم را محقق نموده و هیچگونه خاموشی ناشی از ناترازی تولید و مصرف در سطح کشور رخ نداده است.

رضوانی اظهار کرد: متاسفانه چنین اقدامی بدور از رعایت اصول اولیه خبر(دقت و صحت) و همچنین، تعهد اخلاقی رسانه های متعهد مبنی بر آگاهی بخشی خدمات دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در فضایی که رسانه‌های معاند به دنبال فرصتی برای فضاسازی و ایجاد یاس در مردم هستند، تلاش شبانه روزی و جهادی صنعت برق کشور را به حاشیه برده و زمینه سازی سوء استفاده از این اشتباهات مبتدیانه‌ را برای جریان رسانه ای دشمنان قسم خورده این مرز و بوم فراهم می کنند.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه شرکت توزیع برق استان، رسالت رسانه‌های متعهد استان به عنوان نمایندگان افکارعمومی و مطالبه گری حقوق مردم را پذیرفته و خود را متعهد به تعامل دو سویه و پاسخگویی می داند، ولی از سوی دیگر، بر رعایت اصول اولیه نگارش خبر، پرهیز از انتشار اخبار خلاف واقع و تعهد اخلاقی و حرفه‌ای در راستای امید بخشی به جامعه و انعکاس صحیح و دقیق خدمات دولت مردمی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید دارد.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcauwn6w49nmm1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها