تاریخ انتشار :جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۲۷
علی شعبانی، معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر گفت: خبرنگاران امید آفرینان جامعه در برون رفت از مشکلات هستند.
خبرنگاران امید آفرینان جامعه در برون رفت از مشکلات و معضلات اجتماعی هستند
به گزارش عصرهامون به نقل از پهره، روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایرانشهر در نشستی با خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار در محل فرمانداری برگزار کرد.
در این نشست ابتدا خبرنگاران شهرستان ایرانشهر به بیان معضلات پیش رو در شغل خبرنگاری داشتند پرداختند و از مسئولین خواستار رسیدگی مشکلات شدند.
از جمله مواردی که اکثر خبرنگاران شهرستان ایرانشهر مطرح کردند عبارتند از اهمیت دادن به شغل مقدس خبرنگاری و این که مدیران و مسئولان در راستای پیگیری معضلات و مشکلات اجتماعی مردم به موقع و به صورت شفاف پاسخ گو بوده  و به مشکلات آنان در زمینه مسکن و بیمه مسئولین توجه ویژه داشته باشند.

در ادامه این نشست اصحاب رسانه و فضای مجازی به بیان مشکلات و دغدغه هایی خود پرداختند، مواردی مانند تشکیل باشگاه خبرنگاران، آموزش خبرنگاری و ارتباط هر چه بیشتر با مسئولین شهرستان ایرانشهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در ادامه نشست علی شعبانی، معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر بیان کرد: خبرنگاران در تبیین منزلت به جامعه باید پویاتر و با انگیزه تر عمل کنند.
وی افزود: اکنون هیاهوی فضای مجازی ایجاد شائبه کرده و این به این معنی بوده که هر چه دوست داشته باشیم در این فضا نشر شود و به همین دلیل وجود خبرنگاران رسمی، شناسنامه دار و صاحب قلم جهت پیگیری یک ضرورت است که مردم در جامعه کنونی خبرها را از منابع معتبر دریافت کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: خبرنگاران دلسوزانه در مسیر نظام به انجام فعالیت خبری مشغول هستند که این موضوع موجب امید و نشاط در جامعه و دلگرمی مردم است.

وی خاطرنشان کرد: نقد توسط خبرنگاران باید منصفانه و سازنده و بی هیچ قصد و قرضی بوده و با پیگیری مشکلات و سوژه های مردمی و ارائه راه کارها می توانند کمک شایانی به مسئولین داشته باشند.


گفتنی است؛ در پایان نشست از خبرنگاران شهرستان ایرانشهر با اهدای لوح تقدیر توسط فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcg7z9qzak9nn4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها