تاریخ انتشار :جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۰
حجت الاسلام والمسلمين موسوی،گفت: هنوز که هنوز است دشمنان اسلام کینه بنی امیه نسبت به انقلاب امام حسین (ع) دارند.
مقاومت و ایستادگی تنها راه پیروزی است/جهاد تبعین همان کنشگری امام سجاد(ع) و حضرت زینب بود(ع)
به گزارش عصر هامون ، به نقل از چهاربهاران ؛حجت الاسلام والمسلمين موسوی امام جمعه شهرستان چابهار در خطبه های نماز جمعه این هفته،بیان کرد: جهاد تبیین همان کنشگری امام سجاد (ع) و حضرت زينب (س) بعد واقعه کربلا بود که در آن روز ها اتفاق افتاد.

 وی در ادامه،تصریح کردند: کینه و بغض دشمنان از عزاداری های عاشورای مسلمانان در اکثر کشورهای اسلامی عصبانی و خشمگین کرده است، استکبار جهاني نوکران داخلی خود را وادار به عکس العمل میکنند، در کشور های خارجی که ارزش های الهی را کم رنگ کنند این مناسبت ها را کم رنگ کنند و به اهدافی که میخواهند برسند.


حجت الاسلام موسوی با تاکید بر اینکه  چراغ عزاداری ها،چراغی است که خداوند متعال روشن کرده است،خاطرنشان کرد: این نهضت اباعبدالله(ع) هر سال از سالی دیگر موفق تر و از سال قبل آن پیروز تر و قدرت و توانایی بیشتر دارد.

موسوی خطیب جمعه شهرستان چابهار، با اشاره به اینکه در کشور های اروپايي نیز مراسم عزاداري امام حسين (ع) هر ساله برگزار می شود،اظهار کرد: با توجه به اینکه هفته گذشته در کشور مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم بود و به نقل از فرمایشات مقام معظم رهبري مدظله العالي درخصوص عظمت کار شهدا و بالاخص شهدای مدافع حرم حضرت آقا در این بیان فرمودند، اگر دفاع از این حرم ها نبود ، اگر شهدای عزیزمان جانشان را در دفاع از این حرم ها سپر نمی کردند ، دشمنان آنچنان پست و لعین بودند که این حرم ها را با خاک یکسان میکردند.

وی ادامه داد: شما نمونه های از این ها را دیده اید ، حرم عسگریین سلام الله عليها که حرم آل الله است چگونه منفجر کردند اینها اگر شهدای عزیزمان نبودند حرمین را ویران میکردند.


امام جمعه شهرستان چابهار،با اشاره به وجود زنده بودن کینه بنی امیه ای در دل دشمنان انقلاب ، بیان کرد:در افغانستان شما شاهد هستید که چطور اینها خون عزیزان افغانستانی های عاشق اباعبدالله را میریزند و مورد انفجار قرار میدهند مراکز عزاداری را  و در سایر کشور ها هم شاهد این جنایت ها از آنها هستیم، آنها هنوز کینه بنی امیه ای  با این انقلاب امام حسین (ع) دارند.


انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcjhyev8uqeiiz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها