کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان وبلوچستان:

برخورد ۳ خودرو در محور سفیدابه به نهبندان ۳۳ کشته و مجروح بر جای گذاشت

23 مرداد 1401 ساعت 12:41

علیرضا میربهاءالدین گفت: برخورد اتوبوس و دو خودروی پژو ۴۰۵ و سمند در محور سفیدابه به نهبندان، سه کشته و ۳۰ مصدوم برجای گذاشت.


 علیرضا میربهاءالدین، مدیر عامل جمعیت هلال احمر در گفت وگو با عصرهامون بیان کرد: در ساعت ۱۴ و۴۴ دقیقه روز گذشته در پی برخورد دو  دستگاه خودروی سواری پژو  ۴۰۵ و سمند و یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر ۵۰  محور سفیدابه به نهبندان هرسه خودرو دچار حریق شدند.

وی ادامه داد: بلافاصله یک تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات شهید فناهی سفیدابه  به محل حادثه اعزام و پس از ارزیابی حادثه نسبت به تثبیت صحنه اقدام می کند که متاسفانه ۳ نفر از سرنشینان خودروهای سواری در دم جان باختند  که پس از اطفاء حریق توسط آتش نشانی عملیات رها سازی پیکرها که متاسفانه به دلیل شدت سوختگی قابل شناسایی نیز نبودند توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر انجام  و اجساد تحویل نیروی انتظامی مستقر در صحنه شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گفت: از تعداد ۳۰ مصدوم حادثه ۷ نفر توسط تیم های عملیاتی پایگاههای امدادی سفیدابه و مسجد حضرت ابوالفضل  به بیمارستان نهبندان منتقل شدند.

به گفته وی؛ تعداد ۴ نفر از مصدومان توسط  تیم پایگاه امداد و نجات جاده ای مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان نهبندان از استان خراسان جنوبی که  به عنوان پشتیبان در صحنه حضور داشتند به بیمارستان انتقال یافتند و ۲۳ مصدوم دیگر نیز پس از انجام خدمات درمان سرپایی جهت درمان تکمیلی و انتقال به مرکز درمانی تحویل همکاران اورژانس شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: در این عملیات یک تیم چهار نفره از پایگاه  شهید فناهی سفیدابه شهرستان نیمروز حضور داشتند و عملیات در ساعت ۱۸ و۳۹ دقیقه عصر پایان یافت.

انتهای پیام/


کد مطلب: 150644

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/150644/برخورد-۳-خودرو-محور-سفیدابه-نهبندان-۳۳-کشته-مجروح-جای-گذاشت

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir