کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کشتی‌آرای: سکه ۷۰۰هزار تومان ارزان شد/ پیش‌بینی‌ قیمت طلا و سکه در روزهای آینده

24 مرداد 1401 ساعت 9:36

کشتی‌آرای از کاهش ۷۰۰هزارتومانی قیمت سکه نسبت به روز پنج‌شنبه خبر می‌دهد و می‌گوید: با روند فعلی قیمت طلا و سکه در روزهای آینده نیز قیمت‌ها با کمی کاهش همراه خواهد شد.


به گزارش عصر هامون؛ محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم درباره وضعیت بازار طلا و سکه، ضمن تأکید بر اینکه تحولات سیاسی در جهان باعث افزایش 28دلاری طلای جهانی در هفته گذشته شده است، گفت: اما خبرهای مثبت سیاسی درباره مذاکرات در داخل کشور باعث افزایش ارزش ریال شده است.

وی افزود: کاهش قیمت ارز از روز شنبه در داخل کشور آغاز شده است و همچنان ادامه دارد این درحالی است که در روزهای گذشته شاهد افزایش قیمت ارز در بازار بودیم.
این فعال بازار طلا و سکه ضمن بیان اینکه با کاهش قیمت ارز، قیمت طلا و سکه نیز به‌خلاف طلای جهانی، سیر نزولی پیدا کرده است، گفت: قیمت سکه طرح قدیم 13 میلیون و 800 هزار تومان، قیمت سکه طرح جدید 14 میلیون و 250 هزار تومان، نیم‌سکه 8 میلیون و 20 هزار تومان، ربع‌سکه 5 میلیون و 50 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 3 میلیون تومان است. قیمت هر مثقال طلا نیز 5 میلیون و 800 هزار تومان و هر گرم طلای 18عیار نیز یک میلیون و 340 هزار تومان است.
کشتی‌آرای با تأکید بر اینکه قیمت انواع سکه نسبت به روزهای گذشته با کاهش همراه شده است، تصریح کرد: نسبت به روز پنج‌شنبه قیمت سکه حدود 700 هزار تومان کاهش یافته است. باتوجه به کاهش تقاضا و کاهش قیمت‌ها حباب سکه نیز در حال کاهش است.
به‌گفته وی، حباب سکه از یک میلیون و 500 هزار تومان به یک میلیون و 200 هزار تومان کاهش یافته است؛ ضمن اینکه با توجه به کاهش قیمت ارز، در روزهای اخیر فروشنده در بازار بیشتر از خریدار شده است که همین امر می‌تواند منجر به کاهش بیشتر حباب قیمت سکه شود.
این فعال بازار طلا و جواهر تأکید کرد: پیش‌بینی می‌شود با روند فعلی قیمت طلا و سکه در روزهای آینده نیز قیمت‌ها با کمی کاهش همراه باشد.


انتهای پیام/+
 


کد مطلب: 150660

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/150660/کشتی-آرای-سکه-۷۰۰هزار-تومان-ارزان-پیش-بینی-قیمت-طلا-روزهای-آینده

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir