کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان خبر داد؛

رشد ۲۲درصدی صدور کارت سلامت رانندگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان

24 مرداد 1401 ساعت 10:34

ایوب کرد گفت‌: تعداد۲هزار ‌و۸۲۴ فقره کارت سلامت رانندگان بخش حمل و نقل عمومی کالا ومسافر در چهارماهه سالجاری برای رانندگان حمل ونقل عمومی مسافری و باری این استان صادرشد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۲درصدی داشته است.


به گزارش عصرهامون، ایوب کرد، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اخذ کارت صحت و سلامت از جمله شرایط بسیار مهم داشتن کارت هوشمند برای فعالیت حرفه‌ای رانندگان در بخش حمل و نقل جاده‌ای است.

وی ضمن اشاره به فعالیت ۴مرکز تخصصی طب کاردر سیستان و بلوچستان که شامل دو مرکز در زاهدان ویک مرکز در هریک از شهرستان های سراوان وزابل تصریح کرد: بینایی سنجی، شنوایی سنجی، روانشناسی، معاینات پزشکی بالینی فرد نظیر فشار خون، نوار قلب و آزمایشات روتین مانند قند خون، چربی خون جهت بررسی سلامت رانندگان  از جمله آزمایشات انجام شده در این مراکز می باشد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان وبلوچستان افزود: با توجه به الزامی بودن کارت هوشمند برای فعالیت رانندگان حرفه‌ای در بخش حمل و نقل جاده ای، دارا بودن کارت صحت وسلامت از جمله شرایط دریافت کارت مذکور است.

کرد با قدردانی از تلاش های شبانه روزی رانندگان یادآور شد: در حال حاضر بیش از ۱۱ هزار  راننده در بخش ناوگان حمل و نقل عمومی  در استان به ارائه خدمات به هموطنان گرامی می پردازند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 150666

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/150666/رشد-۲۲درصدی-صدور-کارت-سلامت-رانندگان-حمل-نقل-عمومی-سیستان-بلوچستان

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir