تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۶
سلمان برهانی گفت: هفته دولت نمایش خدمات دولت تدبیر و امید به ولی نعمتان انقلاب است.
خصلت والای انسانی سازمان های مردم نهاد ستودن است /هفته دولت بهترین فرصت نمایش خدمات دولت تدبیر و امید به ولی نعمتان انقلاب
به گزارش عصرهامون سلمان برهانی، فرماندار شهرستان بمپور در گفت و گو با خبرنگار پهره با اشاره به این که باید خدمات دولت و نظام برای مردم عزیز تشریح و تبیین شود، بیان کرد: در حقیقت هفته دولت فرصت مناسبی جهت بیان خدمت و دستاوردهای نظام و دولت برای مردم بوده و به همین منظور کلیه دستگاه های اجرایی برای هرچه بهتر برگزاری برنامه های این هفته‌ و گرامیداشت یاد و خاطره  شهدای معظم دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر تلاش و برنامه ریزی کنند.

وی افزود: با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته در هفته دولت امسال پروژه‌های خوبی در شهرستان بمپور مورد بهره برداری و افتتاح قرار می گیرد.
این مقام مسئول تصریح کرد: در هفته دولت تنها در دو حوزه برق و طرح های  مسکن  روستایی پروژه هایی با مبلغ اعتباری بیش از ۴۰ میلیارد تومان در بمپور افتتاح و کلنگ زنی خواهند شد که این موارد از دستاورد های نظام و دولت خواهد بود و  با بهره برداری آن ها هزاران نفر از اهالی روستاها و شهرهای این شهرستان از نعمت شان مستفید خواهند شد.
برهانی خاطرنشان کرد: همچنین مدیران دستگاه های اجرایی که تاکنون پروژه های خود را جمع بندی نکرند ظرف ۴۸ ساعت و با توجه به بازه زمانی محدود نسبت به اعلام لیست  پروژه های اداره متبوع که در هفته دولت آماده افتتاح و بهره برداری می شوند را به دبیرخانه فرمانداری ارسال کنند.
وی اضافه کرد: همچنین نقش آفرینی و اقدامات سازمان های مردم نهاد قابل تقدیر است و باید مورد توجه و همراهی بیشتر مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان بمپور قرار بگیرند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: سازمان های مردم نهاد در کنار نهاد ها و ادارات دولتی با ارتباط گیری موثر و مستمر با خیرین و مسئولین اجرایی می‌توانند فعالیت ها و اقدامات ارزنده و ماندگاری در جهت توسعه و پیشرفت یک شهرستان بمپور در ابعاد مخلتف آموزشی، فرهنگی، ورزشی، بهداشتی انجام بدهند.
وی تصریح کرد: توصیه بنده نسبت به مسئولین اجرایی شهرستان بمپور استفاده از ظرفیت این مجموعه ها و تشکل های مردم نهاد به منظور تسریع در انجام امورات محوله به ویژه در حوزه های مختلف اجتماعی است و باید این موضوع را مورد توجه قرار بدهند.

برهانی عنوان کرد: مسئولین برای رسیدگی بیشتر و حل دغدغه های اجتماعی، هر گونه همکاری را با سمن ها به ویژه در ارائه خدمات و راه اندازی کارگاه های اشتغالزایی، خدمات آموزشی و بهداشتی، آگاهی بخشی و هوشیار سازی قشر جوان در مقابل آسیب هاي اجتمایی به ویژه اعتیاد در سطح روستاها را داشته باشند.

وی اضافه کرد: در مجموع تعداد شش سمن در شهرستان بمپور در سطح استان در قالب دو نفر به عنوان رئیس، دو نفرنایب رئیس و دو دبیر در ساختار کمیسیون های استانی ایفای نقش می کنند.
انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcbggb88rhbszp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما