تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۱
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان وبلوچستان خبر داد؛

ایمن سازی محورهای منتهی به پایانه مرزی میرجاوه درآستانه اربعین حسینی

از ایمن سازی محورهای منتهی به پایانه مرزی میرجاوه در آستانه ورود زوار پاکستانی جهت شرکت در مراسم اربعین حسینی خبر داد.
ایمن سازی محورهای منتهی به پایانه مرزی میرجاوه  درآستانه اربعین حسینی
ایوب کرد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان وبلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: در آستانه اربعین حسینی و پیش بینی خیل عظیم ورود زوار کشور دوست و همسایه پاکستان، این اداره کل  ایمن سازی محورهای منتهی به پایانه مرزی میرجاوه را در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه پایانه مرزی میرجاوه به عنوان‌ دروازه ورودی شرقی استان از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: به منظور فراهم آوردن سفر ایمن برای زائرین و ایمن سازی این محور اقداماتی نظیر تعریض یک‌ کیلومتر جاده ورودی به پایانه، خط کشی ۷۰ کیلومتر محور منتهی به پایانه و نصب ۲۰۰۰ عدد علائم انجام شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: نصب تابلوهای اطلاعاتی در خروجی پایانه، ۱۴ عدد چراغ چشمک زن‌ محورهای منتهی به مرز، تنقیه ۱۵۰ دستگاه پل محورهای منتهی به میرجاوه،  استقرار دو دستگاه تانکر آبرسان در مرز میرجاوه و لکه گیری مستمر محورهای منتهی به مرز از دیگر اقدامات این اداره کل جهت ایمن سازی این محور مهم و پر تردد استان بوده است.

کرد گفت: در حال حاضر  ۱۸ گشت راهداری با ۴۲ نفر  نیروی راهدار در محور های منتهی به مرز میرجاوه در حال خدمات رسانی به مسافران و کاربران جاده ای هستند.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcgwz9qwak9nu4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما