تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۸
در بازدید از انبارهای دریانوردی چابهار انجام شد؛

گام بلند دادستانی سیستان و بلوچستان برای جلوگیری از دپوی غیرمجاز

دادستان مرکز سیستان و بلوچستان در راستای جلوگیری از دپوی غیر مجاز کالاها و تسریع در روند ترخیص آن ها و بررسی مشکلات و معضلات در این حوزه از انبارهای اداره بنادر و دریانوردی چابهار بازدید کرد.
گام بلند دادستانی سیستان و بلوچستان برای جلوگیری از دپوی غیرمجاز
 به گزارش عصرهامون، در راستای جلوگیری از دپوی غیر مجاز کالاها و تسریع در روند ترخیص آن ها و بررسی مشکلات و معضلات در این حوزه، دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان به همراه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چابهار از انبارهای اداره بنادر و دریانوردی چابهار و منطقه آزاد و گمرک بازدید کردند.
 
مهدی شمس آبادی ضمن بررسی و رصد این انبارها به صورت سرزده دو مورد از موضوعات (دپوی لاستیک و لوازم یدکی) را با دستور قضایی مرتفع و تذکرات و دستورات لازم به مسئولین امر صادر کرد و همچنین مقرر شد بازدیدهای سرزده از انبارهای سطح شهرستان و ستاد اجرایی و اموال تملیکی نیز به صورت مستمر توسط مقامات قضایی انجام شود.
 
وی افزود: نباید در سطح استان انبارها نسبت به نگهداشت طولانی و غیرمجاز کالاها اقدام کنند و باید با نظارت مسئولان مرتبط از جمله سازمان صمت و گمرک نسبت به ثبت انبارها در سامانه جامع انبارها اقدام و دادستان‌های استان نسبت به رصد این انبارها مستمرا اقدام و نتیجه را به مرکز اعلام کنند.
 
انتهای پیام/س
  https://www.asrehamoon.ir/vdcgtz9qxak9nu4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما