تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۵
وعده مسیولین پس از ۱۰ سال محقق شد؛

احداث جاده های روستایی در دستور کار دولت

دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به توسعه و گسترش راه های روستایی دارد، به همین منظور کلیه جاده‌ های روستایی شهرستان مهرستان که کار احداث و آسفالت آنان  ۱۰ سال متوقف بود، فعال و تحویل پیمانکار شده است.
احداث جاده های روستایی در دستور کار دولت
به گزارش عصرهامون، یکی از مهمترین نیازهای روستانشینان حمل و نقل و ارتباط با مناطق شهری است، وجود راه‌ها و جاده‌های امن و مناسب یکی از مهمترین زیرساخت‌های توسعه در یک منطقه به حساب می‌آید و این امر در مناطق روستایی بسیار ضرورت دارد چرا که راه‌های روستایی حلقه اتصال روستاییان با شهرها برای عرضه محصولات دامی و کشاورزی است.

احداث،حفظ و بهره برداری مناسب از راههای روستایی دارای اثرات بسیار مثبت و آشکار بر وضعیت توسعه یافتگی روستاها است و راه روستایی یکی از مهمترین خدمات زیربنایی است که نقش و جایگاه ویژه ای در توسعه این سکونتگاه ها ایفا می کند به طوری که از آن به عنوان شریان حیاتی هر منطقه یاد می کنند.

ناصر دُرازهی فرماندار شهرستان مهرستان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بازگشايي شش راه روستایی جديد در این شهرستان تامین اعتبار شده  و جاده های که نیاز به ترمیم دارند روکش خواهند شد.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب جاده‌ های بخش های بیرک، مرکزی و آشار که مطالبات بحق مردم این مناطق است افزود: با پیگیری های‌ مستمر و همت مجموعه راهدارى استان روكش آسفالت جاده‌ های بخش بیرک از گرسامان به بختی، سیاه اتفاق به رگنتک، محور کافه بلوچی به آشار و همچنین ۱۰ کیلومتر محور مهرستان به ایرانشهر تأمین اعتبار و جهت شروع بکار تحویل پیمانکار شده است.

درازهی بیان کرد: بازگشایی شش جاده روستایی رهتوک به کمبل ایرافشان،اناری به کاسمی، وشکانچان به کزور، اناری به زیردان، کلمیرک به پسکوه، دره سبز به وشاپی،تکمیل بازگشایی بختی به ایرندگان به ترتیب در بخش آشار، بیرک و مرکزی نیز تأمین اعتبار شده است.

فرماندار مهرستان در ادامه‌ تصریح کرد: اجراى دال و دهنه پل هاى باقيمانده محور آشار به ايرافشان، اجراى دوراسيون و ايمن سازى کلیه محورهاى سطح شهرستان، شروع عمليات اجرايي زيرسازى و آسفالت محور كلاتك به كهن كهور و شروع عمليات اجرايي محور ديهى به گروك در بخش مرکزی تأمین اعتبار شد

وى با بیان اینکه زيرسازى و آسفالت جاده روستايي زرد و طراده، پركن به كهن شه سليم نيز عملياتى و اجرايي خواهد شد خاطر نشان کرد:کلیه پروژه‌های حوزه راه با همت جهادی مسولین ذیربط در زمان مناسب تكميل و به بهره بردارى خواهند رسيد.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcexz8zwjh8nni.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما