کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در مراسم رژه نیروهای مسلح مطرح شد؛

تمام ارزش های دینی و انقلابی ما در دفاع مقدس و جنگ تحمیلی تجلی پیدا می کند

31 شهريور 1401 ساعت 12:26

حسین مدرس خیابانی، استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تمام ارزش‌های دینی و انقلابی ما در دوران هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی از سوی فرزندان، جوانان و رزمندگان تجلی پیدا می کند.


به گزارش عصرهامون به نقل از زاهدنیوز، حسین مدرس خیابانی، استاندار سیستان و بلوچستان در مراسم رژه ۳۱ شهریور بیان کرد: امروز دفاع مقدس و جنگ تحمیلی ما تک تک صحنه ها و لحظات افتخار آفرینی بوده و به مصابح یک حزب و حصار، محافظ نظام مقدس جمهوری اسلامی در ۴۳ سال بوده است.

مدرس خیابانی تصریح کرد: همه ارزش های دینی و انقلابی ما در دفاع مقدس توسط رزمندگان غیور تجلی پیدا کرد، و امروز باید این ارزش ها را در جامعه ترویج دهیم.

وی گفت: ایمان به خدا و هدف، راه و عقیده بزرگترین ارزش و مسیر حرکت در دفاع مقدس و جنگ تحمیلی بود، خلوص نیت و کار برای رضای خدا، دست کشیدن از مادیات و دارایی های دنیوی از دیگر ازش هایی بود که در دفاع مقدس دیده شد.

استاندار اذعان کرد: ایثار و از خودگذشتگی مهم ترین عامل و عنصر برای پیشبرد اهداف جنگ تحمیلی و دفاع مقدس بود و به عین که هر موقع حرف از ایثار و از خودگذشتگی می شود رزمندگان دفاع مقدس و جوانان ما در جنگ تحمیلی به عنوان الگو این حرکت عظیم مطرح می شوند.

مدرس خیابانی تصریح کرد: وطن پرستی به میهن اسلامی و غلبه اراده ها بر امکانات و دارایی های دنیوی از ارزش های جنگ تحمیلی و دفاع مقدس بود.

وی خاطر نشان کرد: تاسی به اهل بیت و اعتقاد راسخ به مکتب امام حسین (ع) و فرهنگ عاشورایی مواردی بود که باعث شد در جنگ یک قدم عقب برنداریم.


هفته دفاع مقدس یادآوری خون های مقدسی که در پای انقلاب اسلامی ریخته است

امیرسرتیپ مهدی احمدی افشار، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ٨٨ زرهی زاهدان بیان کرد: هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جان فشانی دلاورانه بر پای پرچم برافراشته اسلام و قران است.

وی افزود: در این مجموعه تابناک درخشنده ترین و نفیس ترین نگین گران بها یاد و خاطره شهیدان است، جوانان و جوان مردان پاک و سرشتی بودن که با آگاهی و درک بالای خود موقعیت حساس کشور را تشخیص دادند و وظیفه بزرگ جهاد در راه خدا را مشتاقانه پذیرا شدند.

سرتیپ احمدی افشار تصریح کرد: هر ملتی که چنین دلاوران آگاه و شجاعی در دامان خود پرورش داده باشد حق دارد به آنها ببالد و الگوی تربیت جوانان خود در همه دوران ها قرار دهد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ٨٨ زرهی زاهدان اذعان کرد: ٨ سال دفاع مقدس جانانه ملت بزرگوار ایران در برابر تجاوز وحشیانه دشمن، منشا غرور ملی پایان ناپذیری برای مردم سلحشور ایران بود و باعث شد توطئه های مشترک شرق و غرب برای به زانو در آوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی های اسلام و انقلاب تبدیل شود و نشان داد که با پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می توانیم هر دشمن خیره سری را ناکام بذاریم.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس، صحنۀ افتخارات، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی است گفت: جمهوری اسلامی ایران، همچون نگینی تابناک تا همیشه، در تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان خواهد درخشید.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ٨٨ زرهی زاهدان افزود: این ٨ سال مظهری از برترین سپاهی است که یک جامعه می تواند به آنها ببالد.

احمدی افشار خاطر نشان کرد: ٨ سال دفاع مقدس با رهبری امام راحل رضوان الله تعالی علیه آیینه عشورا و قیام ابا عبدالله الحسین (ع) بود که رزمندگان اسلام در هر لباسی فرهنگ عاشورایی را به معنای واقعی خود در جبهه های حق به باطل به تصویر کشیدند.


انتهای پیام/


کد مطلب: 151568

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/151568/تمام-ارزش-های-دینی-انقلابی-دفاع-مقدس-جنگ-تحمیلی-تجلی-پیدا-می-کند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir