تاریخ انتشار :جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۳
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در آشوب های اخیر عده ای پلیس را مجروح کردند که این عمل به هیچ وجه قابل پذیرش نیست .
حمله به پلیس و مجروح کردن نیروهای نظامی یک جرم است/ منتظر برخورد قاطع و قانونی هستیم
شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با عصرهامون در حالی که مطالبه گری را حق قانونی مردم برشمرد گفت: در قانون اساسی هم این موضوع پیش بینی شده و مردم می توانند مطالبات اعتراضات خود را در جامعه مطرح کنند، اما اینکه به اموال عمومی آسیب بزنند و به مردم بی گناه حمله کنند در هیچ جا این نوع اعتراض پذیرفته نیست.
 
شهریاری ادامه داد: این آشوب ها را به حساب مردم نمی گذاریم، شاید افرادی که مشکلات معیشتی و بیکاری داشته باشند به نشانه اعتراض در این تجمعات شرکت کنند ولی قطعا با شعارهای این افراد همراه نیستند.
 
این نماینده مجلس در حالی که در هیچ جای دنیا کسی جرات نمی کند به پلیس حمله کند، حمله به پلیس و مجروح کردن نیروهای نظامی را یک جرم برشمرد و گفت: متاسفانه در آشوب های اخیر عده ای پلیس را مجروح کردند که این عمل به هیچ وجه قابل پذیرش نیست .
 
شهریاری خواستار شناسایی دقیق این افراد شد و تاکید کرد باید در چارچوب قانون و براساس ضوابط جمهوری اسلامی با این افراد که اموال عمومی کشور و بیت المال و اموال خصوصی مردم و امبولانس را به آتش کشیدند و تخریب کردند، برخورد شود.
 
شهریاری با تسلیت فوت مهسا امینی به خانواده این مرحومه تصریح کرد: امیدواریم تا در چند روز اینده پزشکی قانونی علت فوت وی را مشخص کند.
 
وی با اشاره به اینکه هر زمان که ایران اسلامی به یک دستاورد بزرگ دست پیدا میکند و عده ای می خواهند این اتفاقات خوب را به کام مردم تلخ کنند و همیشه بهانه ای گیر می آورند تا از احساسات مردم سواستفاده کنند و با فضا سازی احساسی مشکلاتی را در کشور به وجود بیاورند.
 
شهریاری با اعتقاد براینکه این اغتشاشات هیچ صدمه ای به نظام جمهوری اسلامی نمی زند به فتنه 88 اشاره کرد و ادامه داد: در آن زمان که بزرگان فتنه و مخالفان ایران اسلامی در دنیا به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی بودند با یک پیامی که رهبر معظم انقلاب در روز 9 دی ماه دادند توطئه های دشمنان نقش بر آب شد.
 
این نماینده مجلس با بیان اینکه این اغتشاشات و آشوب ها قابل حساب نیست و راه بجایی نمیبرد از مردم خواست تا هوشیار باشند و اجازه ندهند تا یک عده آشوبگر از احساسات پاک آنان سوء استفاده کنند.
 
شهریاری در حالی که عده ای خرابکار در زاهدان نیز اقدام به اتش زدن چند سطل زباله و شال و روسری کرده بودند افزود: طبق اطلاعاتی که بنده دارم اکثر افرادی که شناسایی شدند اصلا بومی استان نبودند و قطعا باید با برهم زنندگان نظم جامعه برخورد قاطع بشود.
 
انتهای پیام/س
https://www.asrehamoon.ir/vdcdnf0fkyt0kk6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما