تاریخ انتشار :شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۷
غلامرضا ملایی، مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان از توزیع ۲ هزار بسته لوازم التحریر در تداوم رزمایش کمک های مومنانه بین دانش آموزان مناطق محروم سیستان وبلوچستان خبر داد.
۲ هزار بسته لوازم التحریر در قالب رزمایش کمک های مومنانه توزیع شد
غلامرضا ملایی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با بیان اینکه یکی از رسالت های مهم سپاه پاسداران محرومیت زدایی و ایجاد لبخند رضایت بر لبان مردمانی است که در نقاط محروم و دور افتاده زندگی می کنند، گفت: همه ساله به مناسبت های مختلف در فصول سال فعالیت های محرمیت زدایی انجام می شود.

وی افزود: با توجه به شروع سال تحصیلی و احساس نیازی که در بین برخی از دانش آموزان و خانواده های کم برخوردار وجود داشت یکی از موضوعاتی که در رزمایش کمک مومنانه در دستور کار قرار گرفت تهیه و توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان بود.

این مقام مسئول بیان کرد: در راستای حمایت از افراد تحت عنوان رزمایش کمک های مومنانه ۲ هزار بسته لوازم التحریر تهیه شد، که ارزش هر بسته حداقل ۵۰۰ هزار تومان شامل کیف، دفتر، خودکار، مداد، پاک کن و ابزار مهندسی است.

ملایی خاطر نشان کرد: هیچ دانش آموزی نباید از تحصیل باز بماند؛ در این راستا بسته های فوق با رعایت و حرمت کرامت انسانی بین دانش آموزان بی بضاعت شناسایی شده، اهدا شد.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdchvznzq23nm-d.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما