تاریخ انتشار :يکشنبه ۳ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۴
حجت الاسلام و المسلمین علی اکبرپور گفت: دشمنان ایران اسلامی در طول 43 سال اخیر همیشه به دنبال تفرقه و آسیب زدن به ایران بودند ، که ملت بیدار با تکیه بر آموزه های دینی این فتنه ها را پشت سر گذاشتند.
ایران اسلامی با تکیه بر آموزه های دینی، فتنه های بسیاری را پشت سر گذاشت
به گزارش عصرهامون، به نقل از زاهدنیوز، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبرپور، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان در اجتماع امت رسول الله (ص) در زاهدان بیان کرد: پیامبر اکرم (ص) 23 سال بار مسئولیت سنگین نبوت و رسالت را به دوش کشیدند تا آموزه های دین، و قرآن کریم را در دنیا گسترش دهد.
 
وی با اشاره به آتش زدن قرآن، مسجد و پرچم کشور توسط عده ای آشوب گر، تصریح کرد: امروز در سالروز رحلت جانگداز نبی مکرم اسلام( ص) در این اجتماع، به دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی اعلام می کنیم پای قرآن و آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده ایم و این بی حرمتی ها را محکوم می کنیم.
 
اکبر پور، با اشاره به اقدامات جهادگرانه نیروهای نظامی و بسیجی در عرصه های مختلف بیان کرد: عده ای آشوب گر در اغتشاشات به این نیروهای جهادی بی حرمتی و آنان را به شهادت رساندند که باید این افراد شناسایی و با آنان برخورد قاطع صورت گیرد.
 
وی با بیان اینکه دشمنان 43 سال دنبال تفرقه در بین مردم بودند گفت: دشمن در طول این سالها به دنبال آسیب و ضربه به ایران بودند و مردم در  8 سال دفاع مقدس را با جان و دل از میهمن اسلامی دفاع کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان گفت: قالب این افرادی که در  کف خیابان ها در این ایام قد علم کردند معمولا بچه دبیرستانی و مدرسه ای بودند.


انتهای پیام/س
  https://www.asrehamoon.ir/vdcipzazwt1awq2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما