کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یک کارشناس مسائل سیاسی؛

تبیین دستاوردهای دوران دفاع مقدس در بین نسل جوان در اولویت قرار بگیرد

6 مهر 1401 ساعت 10:23

محمد جواد سجادی گفت: در حقیقت تبیین ارزش‌های دفاع‌ مقدس چراغ راهی برای نسل جوان ایران اسلامی است.




به گزارش عصرهامون محمد جواد سجادی، یک کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار پهره
بیان کرد: در حقیقت ایثار، شهادت، رشادت یادگار رزمندگان دوران دفاع مقدس است و  شهدا، جانبازان همه ماندگار بوده و خواهند بود.


وی افزود: پویایی و تحولات انقلاب اسلامی همه از رشادت ها و جانبازی های جانبازان در دفاع مقدس بوده و با توکل به خدا باید همگان تلاش کنند این انقلاب را به سر منزل مقصود برسانند و پرچم را به دست امان زمان (عج) توسط نائب برحقش بدهیم.

 این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: هیچ ترسی در دل های مومنان برای حفاظت از خون شهدا وجود ندارد و همه امنیت و آسایشی که اکنون دارند مدیون خون شهدا هستند که آنان از این انقلاب جانانه، صادقانه و عاشقانه دفاع کردند.

 وی با بیان اين که ملت ایران همیشه در صحنه و پیرو خط ولایت هستنند، خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس بهترین یادگار ماندگار از دوران هشت سال جنگ تحمیلی بوده است.


وی اضافه کرد: در دوران جنگ تحمیلی تمامی کشورهای استکبار ستیز  همسو و همراه با صدام و پشتیبانی او علیه ایران اسلامی برخواستند و از تمام امکاناتشان استفاده کردند و به بدترین نحو حتی کودکان و زنان را با حملات شیمیایی کشتند.


 سجادی اذعان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری باید به تبیین موضوع دفاع مقدس بپردازیم و به نسل آینده تمامی رشادت و از جان گذشتگي های رزمنده گان آن دوران را باز بینی کنیم تا جوانان ایران اسلامی از گذشته آگاهی داشته باشند و در زمینه دسیسه های دشمنان نظام بصیرت افزایی لازم را کسب کنند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 151676

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/151676/تبیین-دستاوردهای-دوران-دفاع-مقدس-بین-نسل-جوان-اولویت-قرار-بگیرد

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir