تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۶
مراسم شب شعر به ‌مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور امام جمعه، جانشین سپاه شهرستانی سراوان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از علمای اهل سنت و تشیع در دانشگاه آزاد اسلامی سراوان برگزار شد.
مراسم شب شعر به ‌مناسبت هفته دفاع مقدس
به گزارش عصرهامون به نقل از شستون؛ مراسم شب شعر به ‌مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور امام جمعه، جانشین سپاه شهرستانی سراوان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از علمای اهل سنت و تشیع در دانشگاه آزاد اسلامی سراوان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: به واسطه خون شهدا و ایثارگری رزمندگان است که از نعمت آرامش و امنیت در جامعه برخورداریم، یادآوری هر ساله دفاع مقدس مروریست بر هشت سال بیداری، ولایت پذیری، ایثار و استقامت غیورمردان و دلیرزنانی که سرچشمه ی خونشان لاله زار عطر ناب محمدی است.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر افزود: مروز شاهد توطئه و نقشه دشمن برای ایجاد تفرقه و ناآرامی در رسانه ها و فضای مجازی هستیم، که باید با بصیرت و آگاهی این توطئه را خنثی کنیم و در پازل طراحی شده توسط دشمن بازی نکنیم.

حجت الاسلام و المسلمین بامری اقدام اغتشاشگران را محکوم اعلام کرد و افزود: کسانی که این کارها را انجام دادند مردم نیستند بلکه افرادی هستند آموزش دیده و با هدف از پیش تعیین شده توسط افراد و گروه های معاند

در پایان این مراسم از شعرای شهرستان سراوان تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcb88b89rhbszp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما