کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در خطبه های نماز جمعه ایرانشهر مطرح شد؛

خائنین اغتشاشات اخیر به مردم معرفی شوند /باهنجار شکنان برخورد قاطع صورت بگیرد

8 مهر 1401 ساعت 12:36

امام جمعه ایرانشهر گفت: با کسانی که هنجار شکنی می کنند باید برخورد قاطع صورت بگیرد و در این راستا باید جهاد تبیین در دستور کار قرار بگیرد و خائنین به مردم معرفی شوند.


به گزارش عصرهامون به نقل از پهره؛ حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه اهل تشیع شهرستان ایرانشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته بین نمازگزاران در مصلی فاطمه الزهرا(س) بیان کرد: خودم و شما برادران و خواهران ایمانی را به رعایت تقوای الهی دعوت می کنم و تقوا همچون سپری در برابر گناهان است.

وی افزود: سیزدهم مهر ماه مصادف با هشتم ربیع الاول روز شهادت امام حسن(ع) بوده که امیدوارم خداوند سبحان شناخت سیره آن حضرت را برای همگان فراهم کند.

این خطیب جمعه اذعان کرد: به گفته امام حسن (ع) دانا و شناخت ترین مردم به حقوق برادران دینی آن کسی است که به برآوردن حاجت برادر مومن اقدام کند.

وی اضافه کرد: اگر افرادی مدعی عرفان و خداباوری هستند باید به جامعه نگاه ویژه داشته باشند و به موضوع گره گشایی از برادر دینی کوشش کرد.

امام جمعه ایرانشهر تصریح کرد: در دولت آزادسازی قیمت شد که دیگر قیمت ها بالا نرود اما در راستای نظارت هنوز مشکل داریم.

وی عنوان کرد: سیزدهم مهر ماه مصادف با آغاز هفته نیروی انتظامی بوده که در حقیقت یکی از ارکان نظم و امنیت در کشور و مرزهای ما همین نیروها به شمار می روند و باید قدردان آن ها باشیم. 

حجت الاسلام بزمانی خاطرنشان کرد: نیروهای انتظامی در عرصه امنیت اجتماعی و اخلاقی مسئولیت دارند و بزرگترین مسئولیت آنان ایجاد امنیت بوده که باید این نیروها از طرف مردم مورد احترام باشند.

وی اضافه کرد: با کسانی که هنجار شکنی می کنند باید برخورد قاطع صورت بگیرد و جریانات توطئه گری با ایجاد جنگ روانی و سواستفاده از جوانان و نوجوانان و به کار گرفتن فضای مجازی باید مدیریت و سازمان دهی بشوند و در این راستا باید جهاد تبیین در دستور کار قرار بگیرد و خائنین به مردم معرفی شوند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 151802

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/151802/خائنین-اغتشاشات-اخیر-مردم-معرفی-شوند-باهنجار-شکنان-برخورد-قاطع-صورت-بگیرد

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir