ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> عصر هامون - نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان خواستار برخورد قاطع با آشوب گران و مزدوران دشمن شد/ بیانیه مجمع نمایندگان استان در محکومیت حوادث زاهدان - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان خواستار برخورد قاطع با آشوب گران و مزدوران دشمن شد/ بیانیه مجمع نمایندگان استان در محکومیت حوادث زاهدان

8 مهر 1401 ساعت 23:58

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و مجمع نمایندگان استان حوادث اخیر در زاهدان را محکوم کردند.


به گزارش عصرهامون، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: نیروهای نظامی و انتظامی با آشوب گران و مزدوران دشمن به شدت و قاطعیت برخورد کنند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان وحدت مردم شیعه و و سنی در این استان را خاری در چشم دشمنان عنوان کرد گفت: در اغتشاشات اخیر کشور و استان دست دشمنان کشور مردم و اسلام به روشنی دیده می شود.
ایت الله مصطفی محامی گفت: دشمنان در مقاطعی که اقتدار نظام اسلامی و مردم مقاوم ما رخ نشان می دهد تلاش می کنند بر صحنه های نا امنی ایجاد و از آن سواستفاده و موج سواری می کنند.
وی بیان کرد: نیروهای انتظامی و نظامی و امنیتی می بایست به وظیفه دینی و قانونی خود به درستی عمل کرده و هم در برابر مردم با تدبیر و مدارا عمل کنند و هم از امنیت مردم و نظم و  امنیت کشور به درستی دفاع و با آشوب گران و مزدوران دشمن به شدت و قاطعیت برخورد کنند.
همچنین مجمع نمایندگان استان در بیانیه ای از هم استانی ها درخواست کرد با حفظ آرامش و وحدت بار دیگر این توطئه را مانند همه توطئه های گذشته دشمنان در نطفه خفه کنند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 151811

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/151811/نماینده-ولی-فقیه-سیستان-بلوچستان-خواستار-برخورد-قاطع-آشوب-گران-مزدوران-دشمن-بیانیه-مجمع-نمایندگان-استان-محکومیت-حوادث-زاهدان

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir