> بیانیه سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در محکومیت حوادث زاهدان پاسخ قاطع به مزدوران ‌خواهیم داد‌‌ | عصر هامون
تاریخ انتشار :شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۰۵
روابط عمومی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان: پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر نیروهای مقتدر و مصمم اطلاعاتی‌، امنیتی و انتطامی با قاطعیت به تفرقه افکنی ها و جنایات مزدوران پاسخ خواهد داد‌.
بیانیه سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در محکومیت حوادث زاهدان/ پاسخ قاطع به مزدوران ‌خواهیم داد‌‌
به گزارش عصرهامون، روابط عمومی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در اطلاعیه ای اعلام کرد: ساعاتی پیش در درگیری که بین تروریست‌ها و معاندین با عوامل امنیتی و انتظامی در شهر زاهدان و در نزدیکی مسجد مکّی به وجود آمد، سردار سید حمید رضا هاشمی معاون اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در مقابله با این تروریست ها مجروح و به شهادت رسید‌.
وی پس از اصابت گلوله به بیمارستانی در زاهدان منتقل شد اما دقایقی پیش به شهادت رسید.
در این بیانیه سپاه سلمان اعلام کرده است‌: مردم شریف و شهید پرور استان سیستان و بلوچستان ظهر امروز بعد از پایان نماز جمعه زاهدان ، شاهد واقعه تلخ و ناگوار حمله اشرار و تروریست های مسلح وابسته به استکبار جهانی و مزدوران جیش الظلم به چندین مقر انتظامی و نظامی و متعاقبا درگیری و تیراندازی کور و جنایت کارانه آنان در خیابانها و معابر عمومی در سطح شهر بودند که منجر به هلاکت تعدادی از تروریست های تجزیه طلب و مجروح شدن چند تن از نیروهای امنیتی ، نظامی و انتظامی و تعدادی از  شهروندان شد.
ساعتی پیش سردار رشید اسلام سید حمید رضا هاشمی معاون اطلاعات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان که در مقابله با تروریست های جنایتکار مجروح شده بود به شهادت نائل امد.
سردار هاشمی در دوران خدمت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدمات ارزشمند و نقش افرینی های فداکارانه ایی در دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و حفظ و تامین امنیت استان و خدمت به مردم منطقه ایفا داشته است و گروهک های ضد انقلاب و تروریستی از وی ضربات مهلکی متحمل شده بودند.
سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اعلام می دارد پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر نیروهای مقتدر و مصمم اطلاعاتی‌، امنیتی و انتطامی با قاطعیت به تفرقه افکنی ها و جنایات مزدوران پاسخ خواهد داد‌.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcfyydy0w6dtca.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها