تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۸
روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق در اطلاعیه ای اعلام کرد: با شهادت علی بیک از بسیجیان طرح امنیت، تعداد شهدای حادثه تروریستی روز جمعه زاهدان به پنج تن رسید.
تعداد شهدای بسیج و سپاه زاهدان به پنج تن رسید
به گزارش عصرهامون در اطلاعیه روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق آمده است: علی بیک شامگاه شنبه در پی درگیری های اغتشاشگران نظم و امنیت عمومی در خیابان جام جم شهر زاهدان به شهادت رسید.
بر اساس اطلاعیه روز گذشته (نهم مهرماه) سعید برهان زهی ریگی از بسیجیان طرح امنیت اهل سنت، سرهنگ پاسدار سیدحمیدرضا هاشمی (سید علی موسوی)، محمد امین آذر شکر (نیروی خرید خدمت) و محمد امین عارفی چهار نفر دیگری هستند که به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان روز گذشته اعلام کرد که تاکنون هشت نفر از اشرار مسلح که قصد افزایش دامنه ناامنی‌ها را داشتند، دستگیر شده‌اند.
مهدی شمس آبادی با اشاره به اینکه افراد متعرض و حمله کننده وابستگی سازمانی به گروهک‌های معاند داشته‌اند، اظهارداشت: این افراد در اقدامی تروریستی با اسلحه وارد خیابان شده و به سمت ماموران و حتی مردم عادی تیراندازی کردند و با ادعای حمایت از مردم فهیم بلوچ چند پاساژ متعلق به همین مردم فهیم و بانک‌ها را آتش زدند.
وی اضافه کرد: این افراد با هدف قرار دادن حافظان امنیت و مردم عادی قصد ناآرامی و شورش داشتند و در حال حاضر در رصد اطلاعاتی و امنیتی و دستگاه قضایی قرار دارند. نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در حال شناسایی کامل افراد مسلح روز گذشته هستند و دستور دستگیری برخی اشرار شناسایی شده نیز صادر شده است.
هم اکنون مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی روز جمعه زهدان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcgxq9qxak9n74.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما